پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۷۵۸
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
اعتراض مدیرعامل تراکتور در حالی انجام می شود که برنامه لیگ های اروپایی طوری تنظیم شده که بازی بهترین تیم هایشان زودتر برگزار می شود. یعنی در لالیگا رئال مادرید و بارسا ، در ایتالیا یوونتوس رم و میلان و در انگلیس منچستر و آرسنال و چلسی دقیقا مانند تراکتورسازی بازی هایشان را زودتر از سایرین برگزار کرده اند.

شعار سال: از یک ماه قبل امیرقلعه نویی و پس از آن مصطفی آجورلو به برنامه ریزی لیگ برتر اعتراض کرده اند. آنها اعتقاد دارند که چون برخی بازی های تراکتورسازی زودتر از پرسپولیس در لیگ برتر برگزار می شود در نتیجه برنامه ریزی لیگ به ضرر آنهاست.

اعتراض مدیرعامل تراکتورسازی در حالی انجام می شود که برنامه مسابقات لیگ های اروپایی طوری تنظیم شده که بهترین تیم هایشان بازی های لیگ را زودتر برگزار می کنند. یعنی در لالیگا رئال مادرید و بارسا ، در ایتالیا یوونتوس رم و میلان و در انگلیس منچستر و آرسنال و چلسی بازی هایشان را اکثر زودتر از سایرین برگزار کرده اند.

در زیر جدول مسابقات لیگ های اروپایی و ایران را می بینید.

لالیگای اسپانیا

رتبه

نام

تعداد بازی درروز ابتدای هفته

رتبه درجدول رده بندی

1

رئال مادرید

11

1

2

بارسلونا

9

3

3

والنسیا

6

18

4

سلتاویگو

4

20

در اسپانیا رئال مادرید صدرنشین تا اینجای لالیگا 11 بار در اولین روز هفته به میدان رفته است آماری بسیار شبیه به تراکتورسازی .در لالیگا و کلا مسابقات اروپایی برنامه ریزی مسابقات به شکلی برنامه ریزی می شود که حتما هفته ها با هیجان شروع شود و به همین دلیل بهترین تیم ها درهمان روز اول به میدان می روند. در اسپانیا بارسا با 9 بازی ای که در روز ابتدایی هفته بوده در رتبه دوم قرار دارد و در جدول رده بندی سوم است.

لیگ برتر ایران

رتبه

نام

تعداد بازی درروز ابتدای هفته

رتبه درجدول رده بندی

1

تراکتور

11

2

2

استقلال

11

4

3

پرسپولیس

6

1

4

سپاهان

5

5

در لیگ برتر ایران ، استقلال و تراکتورسازی 11 بازی در روز اول مسابقه به میدان رفته اند.البته به نظر می رسد از نظر روحی بازی در ابتدای هفته به نفع تیم شروع کننده باشد. در صورتی که یک تیم آمادگی قهرمانی داشته باشد می تواند با پیروزی در مسابقات خود به تیم رقیب فشار بیاورد. شما تصور کنید تراکتورسازی در طول فصل 11 بار فرصت داشته که با پیروزی در هر مسابقه بتواند فشار روحی زیادی به پرسپولیس وارد کند. پرسپولیسی که از پیروزی تراکتورسازی با خبر است و با ترس و لرز به میدان خواهد رفت. این فرصت که در لالیگا وسری آ و لیگ برتر انگلیس در اختیار تیم هایی چون رئال ، یوونتوس و چلسی قرار گرفته و آنها با استفاده از آن به صدرجدول رسیده اند.

سری آ ایتالیا

رتبه

نام

تعداد بازی درروز ابتدای هفته

رتبه درجدول رده بندی

1

یوونتوس

12

1

2

میلان

8

7

3

رم

3

2

4

ساسولو

2

14

یوونتوس در مسابقات سری آ آماری ویژه داردآنها در 12 هفته از 19 هفته ابتدایی لیگ تیمی بوده اند که ابتدا به میدان رفته اند و موفق شده اند فاصله 4 امتیازی با رقیب شان ایجاد کنند. در مقابل اما تیم رم ثابت کرده که خیلی هم این آمار مهم نیست. آنها در حالی که فقط 3 هفته زودتر از حریفان به میدان رفته اند موفق شده اند تیم دوم جدول باشند.

چلسی لیگ برتر انگلیس

رتبه

نام

تعداد بازی درروز ابتدای هفته

رتبه درجدول رده بندی

1

آرسنال

12

2

2

چلسی

11

1

3

منچستر

10

6

4

وستهام

9

10

در لیگ برتر انگلیس آرسنال و چلسی اماری شبیه به تراکتورسازی دارند. آماری که منجر به صدرنشینی و نایب قهرمانی در لیگ برتر انگلیس شده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از سايت خبري تحليلي عصر ايرن ، تاریخ انتشار: 10 بهمن 1395، کد مطلب: ۵۲۰۳۶۹:www. asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین