پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۲۰۲
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خراسان شمالی گفت: یک‌سوم نیروهای بودجه بگیر استانی قراردادی هستند.

شعارسال: مجید پورعیسی، بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی که با حضور محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور برگزار شد اظهار کرد: باید به حوزه نیروهای انسانی خراسان شمالی توجه ویژه شود.

پورعیسی بر ضرورت کمک دولت به شهرداری‌ها نیز تأکید کرد و افزود: اگر دولت اعتباراتی را به شهرداری‌ها اختصاص ندهد، آن‌ها به‌تنهایی قادر به برآورده کردن انتظارات شهری شهروندان نخواهند بود و رضایتمندی اتفاق نمی‌افتد.

وی با اشاره به ضرورت برقراری مدیریت یکپارچه بین سه قوای مجریه، مقننه و قضائیه، گفت: در مبانی تئوریک توسعه، در صورت همگرایی این سه قوا است که توسعه پایدار شکل می‌گیرد.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خراسان شمالی که در آیین معارفه خود سخن می‌گفت، افزود: اگر برنامه ششم توسعه به‌درستی ارزیابی، پایش و اجرایی شود، می‌توان به یک سازمان پویا، متحرک، سهوالوصول دست پیدا کرد در غیر این صورت نوشتن این برنامه‌ها راه به‌جایی نخواهد برد.

پورعیسی با اشاره به اهمیت دانش‌محور کردن برنامه‌ها، بر ضرورت سرمایه‌گذاری در بخش تحقیقات تأکید و نسبت به توجه نداشتن به تحقیق و توسعه(R & D) در تدوین برنامه‌ها اظهار گلایه کرد.

وی همچنین به ضرورت توجه به سرمایه‌های اجتماعی نیز تأکید داشت و افزود: حاشیه‌نشینی و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دیگر، محصول بی‌توجهی متولیان امر حوزه اجتماعی به این موضوع است.

 این جلسه با آیین تکریم حسن نادری و معارفه مجید پورعیسی به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی همراه بود که با حضور نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور انجام گرفت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصراترک، تاریخ انتشار: 12بهمن1395، کدخبر: 2781558: www.atraknews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین