پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۳۰۳
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: شنیدم که وزیر نفت ظاهراً از پیگیری شکایتش عقب نشینی کرده و شخص وزیر خیلی پیگیر این شکایت نیست، اما باید دید شنیده ها تا چقدر درست است و آیا وزارت نفت منتقدان دلسوز را در کنار خود می بیند یا در مقابل خود؟

شعار سال: صبح روز چهارشنبه نامه احضاریه ای در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد که نشان می داد وزارت نفت از «هدایت الله خادمی» عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی شکایت کرده است. این شکایت که در خصوص انتقادات این نماینده مجلس از الگوی جدید قراردادهای نفتی بود، پای وی را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان کشاند.

«هدایت الله خادمی» عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  در پاسخ به اینکه "نتیجه شکایت وزارت نفت چه شد؟"، گفت: صبح امروز در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان حاضر شدم؛ در آنجا نامه شکایت وزارت نفت را دیدم که به امضای آقای شجاع‌الدین بازرگانی رسیده بود.

وی افزود: توضیحات خود را در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه دادم و عنوان کردم که هرآنچه در خصوص الگوی جدید قراردادهای نفتی انتقاد کردم بر اساس منافع ملی بوده و هیچ‌گاه در طول صحبت های خود به کسی توهین نکرده ام.

خادمی با بیان اینکه "بعید می دانم انتقاد از عملکرد وزارت نفت در خصوص تدوین الگوی جدید قراردادهای نفتی خارج از حد و حدود وظایف نمایندگی باشد"، گفت: به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که نتیجه بررسی های هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان چه خواهد بود.

خادمی گفت: روز گذشته در پی رسانه ای شدن موضوع شکایت وزارت نفت از بنده بابت انتقادهایم از IPC، شنیدم که وزیر نفت ظاهراً از پیگیری این شکایت عقب نشینی کرده و شخص وزیر خیلی پیگیر این شکایت نیست، اما باید دید شنیده ها تا چقدر درست است و آیا وزارت نفت منتقدان دلسوز را در کنار خود می بیند یا در مقابل خود؟

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 13 بهمن 1395، کد مطلب: 1314772:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین