پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۳۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
دبیر کل سازمان ملل با تایید موضع استفان دی میستورا درباره احتمال انتخاب اعضای شرکت کننده معارضان سوری از سوی این سازمان ، هدف اصلی را موفقیت نشست ژنو دانست.

شعارسال: آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل نیز به معارضان سوری هشدار داد که اگر نتوانند درباره اعضای هیئت شرکت کننده در مذاکرات ژنو به توافق برسند، سازمان ملل در این باره اقدام می کند.

دبیر کل سازمان ملل در پاسخ به خبرنگاران گفت: کاملا روشن است که این احتمال(یعنی انتخاب اعضای هیئت شرکت کننده در مذاکرات ژنو از سوی سازمان ملل) وجود دارد.

گوترش بیان کرد: آنچه ما به دنبال آن هستیم موفقیت مذاکرات ژنو است. موفقیت نشست ژنو، حضور جدی از سوی معارضان را می طلبد و ما تمام تلاش خود را برای تضمین این موضوع به کار خواهیم بست.

شایان ذکر است «استفان دی میستورا» نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرده بود در صورت ناکامی معارضان سوری برای تشکیل هیاتی یکپارچه شخصا نسبت به این اقدام مبادرت خواهد کرد.

وی همچنین موکول شدن دور جدید مذاکرات ژنو بین طرف های بحران سوریه از ۸ فوریه به بیستم این ماه (۲ اسفند) را تایید کرده بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14بهمن1395، کدخبر: 3894925: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
بازی سوریه هم تمام شد. حالا نوبت بحرین و ترکیه است که شروع هم از ترکیه خواهد بود. پاکستان هم که کاملا تسلیم است. اردن هم البته که تسلیم در تسلیم است. این می شود همان خاورمیانه جدید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین