پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۱۴
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
رشت- رئیس فدراسیون مشت زنی با اشاره به استقبال بسیاری از جوانان در کشور به ورزش«مشت زنی» گفت: وقت آن رسیده که برخوردهای سلیقه ای با این ورزش را کنار بگذاریم.

شعارسال: احمد ناطق نوری در مجمع انتخابات هیئت مشت زنی گیلان که پیش از ظهر شنبه برگزار شد، اظهار کرد: مشت زنی ورزشی تکنیکی و فنی است که علاقمندان زیادی در بین جوانان دارد به همين دليل باید نگاه بهتری نسبت به فراهم آوردن زمینه های پیشرفت این ورزش داشت.

وی با بیان اینکه ترویج ورزش مشت زنی در بین جوانان هیچ منعی ندارد، افزود: برای پخش مسابقات مشت زنی در صدا و سیما نیز ممانعتی وجود ندارد اما با توجه به درخواست پول از طرف سازمان صدا و سيما برای پخش این مسابقات، در حال رایزنی برای حل این مسئله هستیم.

ناطق نوری همچنین به ظرفیت های موجود این رشته در استان گیلان اشاره کرد و گفت: گیلان یکی از استان هایی است که از قبل انقلاب هم استعدادهای خوبی در این رشته داشته که متاسفانه در چند سال اخیر با افول مواجه شده اما مدیران مربوطه باید تلاش کنند با بهره گیری از ظرفیت های استانی، این ورزش را در گیلان به روزهای اوج بازگردانند.

رئیس فدراسیون مشت زنی تصریح کرد: گیلان و مازندران دو استان مهم و پر استعداد در این رشته هستند که با برنامه ریزی می توانند در سکوهای قهرمانی این رشته قرار گیرند.

وی تاکید کرد: با تمام توان برای پیشرفت این رشته به ويژه در رقابت های المپیک پیش‌رو تلاش می کنیم.

در این جلسه که به منظور تعیین رئیس جدید هیئت مشت زنی گیلان تشکیل شده بود، امین قاسمی پور و بابک بردبار به رقابت برای ریاست هیئت مشت زنی گیلان پرداختند که در نهایت قاسمی پور با کسب ۹ رای از ۱۶ رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیئت بوکس گیلان معرفی شد.

وی سابقه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون را در کارنامه خود دارد ودومین لژیونر بوکس ایران است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار خبر 14 آذر 1394، کدمطلب: 2991739، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین