پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرده کفاشیان چندان هم از جنگ درگرفته میان کی‌روش و اسدی ناراضی نبوده است.

شعارسال : جنگ لفظی کارلوس کی‌روش و علیرضا اسدی با شدیدترین لحن ممکن و صدور بیانیه‌های آتشین ادامه پیدا کرد اما رئیس فدراسیون فوتبال موضع مشخصی را انتخاب نکرد تا انتقادها از عملکرد علی کفاشیان شدت بگیرد.

در نهایت وزیر ورزش به مسئله ورود کرد تا فعلا دو طرف سپرهای خود را پایین بیاورند اما عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرده کفاشیان چندان هم از جنگ درگرفته میان کی‌روش و اسدی ناراضی نبوده است.

این شخص که ترجیح داد نامی از وی برده نشود در این خصوص اظهار داشت: در جلسه‌ای که هیأت رئیسه با کی‌روش داشت تمامی اعضا حرف‌های‌شان را زدند و حتی از برخوردهای سرمربی تیم ملی انتقاد کردند. با این حال بر خلاف آنچه که تصور می‌کردیم کی‌روش با آرامش و بدون کوچکترین رفتار تندی پاسخ داد و حتی در پایان جلسه گفت باز هم از این جلسات برگزار شود. وی افزود: زمانی که داشتیم با کی‌روش در پایان جلسه بابت برخی مسائل صحبت می‌کردیم اسدی وارد دفتر کفاشیان شد اما کی‌روش از جایش نه تنها بلند نشد بلکه هیچ صحبتی با اسدی انجام نداد و کفاشیان هم با لبخندی حسابی کی‌روش را تحویل گرفت.

این عضو هیأت رئیسه که شاهد جریانات بوده در ادامه دعوای اسدی و کی‌روش را به روزهای نخست حضور دبیر کل در فدراسیون نسبت می‌دهد و مدعی است که از همان زمان کفاشیان هیچ اقدام لازمی در خصوص ایجاد آتش‌بس میان آنها انجام نداد.

جالب این که محمود اسلامیان، نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال نیز دخالتی در موضوع نکرده و حتی وقتی با انتقاد شدید محمد مایلی‌کهن مواجه شد واکنشی نشان نداد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون در این باره ادامه می‌دهد: اسلامیان بدش نمی‌آید که نماینده وزارت و سرمربی تیم ملی با هم دعوا کنند تا شرایط برای حضور وی در انتخابات فدراسیون فوتبال مهیا شود! وی مانند کفاشیان قصد دارد که کی‌روش با نماینده وزارت، کارش را در رینگ مشت‌زنی رسانه‌ای ادامه دهد تا برای انتخابات فدراسیون فوتبال، افکار عمومی را علیه خود نبیند.

2015-11-04 16:42با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت اتفاقیه ، تاریخ انتشار چهارشنبه 13 آبان 1394 : www.etefaghyeh.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین