پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۲۸۱
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
در راستای جایگزین کردن غذای سالم در سبد غذایی خانوار به جای غذاهای غیرارگانیک، سمینار "غذا به جای دارو" در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل برگزار شد.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در مراسم آغازین این سمینار طی سخنانی ضمن قدردانی از مدعوین حاضر در مراسم گفت: یکی از مشکلات عمده خانوارهای ایرانی عدم توجه به روشهای صحیص تغذیه و عدم استفاده از مواد اولیه سالم و طبیعی در رژیم غذایی روزانه است و تلاش بر آن است تا در این سمینار اطلاعات لازم بصورت جامع در خصوص نحوه اجرای تغذیه سالم ارائه گردد.

دکتر رحیمی تغذیه سالم را پشتوانه مهمی برای سلامتی و طول عمر افراد عنوان نمود و افزود: با رژیم غذایی سالم و صحیح می توانیم از بروز بسیاری از بیماریها جلوگیری کنیم.

مدرس این سمینار آموزشی دکتر یاشار ندایی متخصص طب چینی بود که در موضوعات تعذیه سالم - عوارض چاقی - درمان بیماری کبد چرب با تغذیه سالم و تاثیر موادغذایی بر زیبایی سخنان مبسوطی ایراد نمود.

در پایان این سمینار بخش پرسش و پاسخ انجام گرفت و به سوالات حاضرین در این سمینار پاسخ داده شد.

همچنین در آئین پایانی این سمینار از چهار نفر بنامهای: ناصر موسی زاده (کارگر مخترع) - فاطمه جدی ( ورزشکار و مربی نهج البلاغه) - راضیه قلی وند ( بیمار ام اس کارآفرین) و آرش محمودی از انجمن آبشار عاطفه ها( دانشجوی رشته عمران دانشگاه رازی) با اعطای لوح تقدیر تجلیل و قدردانی شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاریخ 25 دی 94، کد مطلب: 73544: www.mcls.gov.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین