پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۷۶۱
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
در آستانه انقلاب ۱۴ فوریه مردم بحرین، رژیم آل خلیفه با تشدید سیاست های امنیتی خود مردم و شیعیان این کشور را به شدت سرکوب می کند و در حال حاضر درگیری ها در برخی از مناطق بحرین ادامه دارد.

شعارسال: به نقل از شبکه اجتماعی المیدان، رژیم آل خلیفه در آستانه سالگرد انقلاب ۱۴ فوریه اقدامات سرکوبگرانه خود را تشدید کردند.

در همین راستا، نظامیان رژیم آل خلیفه با حمله به یک موکب عزاداری که به مناسبت شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در منطقه الدراز برپا شده بود، عزاداران را سرکوب کردند.

تظاهرات در منطقه بنی جمره (که منزل شهدا در آن واقع است)؛ مردم در مناطق دیگر بحرین نیز با برپایی تظاهرات، خونریزی و جنایات آل خلیفه را محکوم نمودند و همچنین نسبت به اینکه با گذشت سه روز از شهادت سه جوان بحرینی هنوز اطلاعی از پیکر آنها در دست نیست و پیکرهایشان برای تشییع در اختیار خانواده هایشان قرار نگرفته، اعتراض کردند.

نیروهای امنیتی به منطقه بنی جمره یورش بردند و تصاویری دیگری از حمله نیروهای امنیتی با زره پوش، اشک آور و سلاح ساچمه ای به مراسم و دسته عزاداری فاطمیه در منطقه الدراز در ادامه می آید.

مزدوران آل خلیفه به منطقه الدراز یورش بردند و این جوان بحرینی را به شدت زخمی کردند.

خانواده ای بحرینی در منطقه «الدراز» برای حفظ جان فرزندان خردسال خود دربرابر شلیک گازهای اشک آور و سمی توسط نیروهای امنیتی در منازل و مناطق مسکونی، مجبور به انتقال آنان در گوشه غیر قابل نفوذی از حمام منزل خود شده اند.

شهروندان بحرینی در محل مسجد «العلویات» که توسط رژیم آل خلیفه به همراه ۳۷ مسجد دیگر تخریب شد، نماز را اقامه کردند.

تحصن کنندگان در برابر منزل آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین واقع در الدراز نماز عشاء را اقامه کردند.

علاوه بر عدم مشخص بودن وضعیت یکی از علمای بازداشت شده بحرین، تعداد بانوان بازداشت شده بحرین که اطلاعی از وضعیت آنان در دست نیست، به چهار تن رسید؛ تعداد بانوان بازداشت شده بحرین در دو روز گذشته که اطلاعی از وضعیت آنان در دست نیست به چهار تن رسید : «امیره القشعمی»، «حمیده الخور»، «فاتن حسین» و «منی حبیب».

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23بهمن1395، کدخبر: 3904417: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین