پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۳۸۸
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵
تعرض به ساحت علمای دین و حمله خونبار به اعتراضات مردمی توسط رژیم آل‌خلیفه در بحرین به سفارش سرویس اطلاعات انگلیس و به خیال خاموش کردن شعله انقلاب این کشور صورت می گیرد.

شعارسال: عبدالستار الحسینی معارض بحرینی و عضو جنبش حق بحرین حمله شب گذشته نیروهای امنیتی بحرین به منطقه الدراز و منزل شیخ عیسی قایم را جنایتی بزرگ توصیف و تاکید کرد: رژیم ال خلیفه در سایه سکوت محافل بین‌المللی مرتکب جنایات بزرگی می شود.

وی افزود: ملت غیور بحرین بار دیگر برای دفاع از شیخ عیسی قاسم در مقابل منزل وی تحصن خواهند کرد و این تعرض ماموران آل خلیفه تنها موجب تقویت انقلاب بحرین و متزلزل شدن هر چه بیش تر ارکان رژیم ال خلیفه می شود.

الحسینی با بیان اینکه در پی ارتباط سرویس جاسوسی آل خلیفه با انگلیس، حکومت بحرین مرتکب چنین جنایات تروریستی تازه ای می شود، افزود: تاریخ شاهد است که سرویس اطلاعات انگلیس علمای دین را هدف گرفته و می خواهد از شان و منزلت اجتماعی آنها بکاهد بنابراین آنها را هدف می گیرد.

فعال بحرینی گفت: ما می بینیم که در عراق و ایران هم استعمار انگلیس علمای دین را هدف گرفت اما ملت هایشان با دفاع از علمای خود، تروریسم و استعمار را از کشورشان بیرون کردند.

الحسینی بر ضرورت وحدت جنبش های بحرینی در برابر طغیان گری آل خلیفه گفت: ملت بحرین با همه قوای خود از مرجعیت دین و علما در بحرین دفاع خواهند کرد.

فعال بحرینی گفت: جنبش آزادی ها و دموکراسی (حق) در بحرین از همه آحاد ملت بحرین می خواهد با حضور فعال در عرصه ها و شرکت گسترده در صحنه تحصن الدراز جنایت رژیم آل خلیفه در مجروح کردن تحصن کنندگان را محکوم کنند.

وی افزود: حمله خونبار الدراز بازتاب جنایات رژیم آل خلیفه علیه ملت بحرین است که باید با ادامه اعتراضات مردمی به آن پاسخ داده شود.

ائتلاف جنبش های معارض بحرینی نیز در بیانیه ای تاکید کرد که ملت بحرین به هیچ قیمتی اجازه تعرض رژیم ال خلیفه به ساحت آیت الله عیسی قاسم را نمی دهند.

این ائتلاف بر ضروت حضور گسترده مردم الدراز در عرصه تحصن مقابل منزل رهبر شیعیان بحرین تاکید کردند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 8 بهمن 1395، کدمطلب: 13951107000816 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین