پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۱۹۳
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
بحرینی‌های مقیم پایتخت استرالیا در محکومیت اعدام سه جوان معارض در بحرین، مقابل سفارتخانه‌های امارات و عربستان در این کشور تجمع کردند.

شعارسال: شماری از بحرینی‌های مقیم استرالیا با تجمع در مقابل سفارتخانه‌های امارات و عربستان اعدام سه جوان معارض در بحرین را محکوم کردند.

آنگونه که شبکه المنار گزارش داد، تجمع‌کنندگان در مقابل سفارتخانه‌های امارات و عربستان همچنین حضور نیروهای این کشور در بحرین و مشارکت آنها در سرکوب اعتراضات مسالمت‌آمیز را محکوم کرده و خواستار خروج این «اشغالگران» از خاک بحرین شدند.

تجمع‌کنندگان همچنین توقف جنایت‌های آل سعود در بحرین و یمن و دیگر کشورهای عربی را خواستار شده و از جامعه جهانی خواستند تا برای توقف کشتارهای جمعی در بحرین دست به اقدام فوری زده و دولت‌های آمریکا و انگلیس را به توقف حمایت‌های نظامی و همکاری امنیتی با دولت بحرین وادار سازند.

روز یکشنبه گذشته سه جوان شیعه و معارض بحرینی بنا به اتهامات واهی دولت این کشور تیرباران شدند در حالیکه مجامع عمومی و سازمان‌های حقوقی بشری خواستار عدم اجرای حکم اعدام این افراد شده بودند.

این افراد متهم به مشارکت در عملیاتی انفجاری در خیابانی در منطقه شمالی بحرین در تاریخ 3 مارس 2104 بودند که به ادعای وزارت کشور بحرین منجر به کشته شدن سه پلیس از جمله دو پلیس اماراتی شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 1 بهمن 1395، کدمطلب: 13951101000105 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین