پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۰۱۸
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: بعد از ارائه توضیحات، نمایندگان استیضاح کننده قانع نشدند و خواستار پیگیری طرح استیضاح در صحن علنی گشتند.
شعار سال: محمد اسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرنگار ائل با اشاره به اتمام جلسه بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی در جلسه کمیسیون عمران مجلس دهم، اظهار کرد: در این جلسه بر خلاف جلسه قبل، آقای آخوندی همراه با معاونان خود حضور یافته بودند.

وی ادامه داد: قبل از ارائه توضیحات وزیر راه و شهرسازی، بندهای طرح استیضاح قرائت شد و بعد از آن نسبت به همین بندها، توضیحات آقای آخوندی را شنیدیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو اذعان داشت: بعد از ارائه توضیحات نمایندگان استیضاح کننده قانع نشدند و خواستار پیگیری طرح استیضاح در صحن علنی گشتند.

وی در پایان گفت: مقرر است در اولین فرصت و با تصمیم هیئت رئیسه، این طرح در صحن علنی مطرح شده و تمام نمایندگان نسبت به آن تصمیم بگیرند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1395، کد مطلب: 1037333، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین