پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۱۶۷
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: جمعی از نمایندگان و متقاضیان طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی نامه‌ای خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به استیضاح وی شدند.
شعار سال: سیدهادی بهادری نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در جلسه امروز (سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه 95) که با حضور اعضا و متقاضیان استیضاح وزیر راه برگزار شد، طرح استیضاح عباس آخوندی و تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

وی افزود: طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی دارای 13 بند بود که تنها 3 بند آن در کمیسیون و با حضور متقاضیان و آخوندی بررسی شد، اما درخواست‌کنندگان استیضاح دیگر تمایلی برای بررسی دیگر بندها نداشتند و درنهایت خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر استیضاح در صحن علنی مجلس شدند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: جمعی از متقاضیان استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی نامه‌ای درخواست کردند که طرح استیضاح هرچه سریع‌تر از سوی هیأت رئیسه بررسی و در صحن علنی مجلس اعلام وصول شود و اعلام کردند که دیگر نمی‌خواهیم قانع شویم.

بهادری بابیان اینکه تاکنون 11 نفر از درخواست‌کنندگان استیضاح‌نامه مذکور را امضا زده‌اند، گفت: در جلسه امروز با جمع‌بندی و تصمیم‌گیری نهایی و بررسی این نامه به این نتیجه رسیدیم که بررسی سایر بندهای طرح استیضاح دیگر فایده‌ای ندارد؛ چراکه متقاضیان اصرار بر این داشتند که می‌خواهیم این طرح هرچه زودتر به صحن علنی برود و ما هم به‌عنوان کمیسیون اصلی این نامه را امضا کرده و به هیأت رئیسه فرستادیم.

وی در خاتمه اعلام کرد: در کمیسیون عمران در حال تهیه نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس برای بررسی و اعلام وصول هرچه زودتر طرح استیضاح آخوندی هستیم.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 26 بهمن 1395، کد مطلب: 13951126000932، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین