پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۳۲۲
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از چهار هزار مدیر مدرسه آموزش‌های پدافند غیرعامل را در جهت انتقال مباحث مذکور به اولیا و دانش آموزان را گذرانده‌اند .
شعارسال: احمد جهانسری در نشست کمیته پدافند غیر عامل استان گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن پدافند غیرعامل ارزشمندی در مقابله با توطئه‌های دشمن بود .

وی خاطر نشان کرد: پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف فعالیت می کند که گفتمان و فرهنگ سازی از اهم موارد بوده و آموزش و پرورش در این بحث مساعدت شایان توجهی داشته است .

جهانسری گفت: پدافند غیر عامل مربوط به بخش و یا گروه خاصی نیست و همه باید در جهت تحقق اهداف این مهم تلاش نموده خود را مسئول بدانند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: از سال 79 تاکنون در عرض 17 سال بیش از 38 میلیون نفر ساعت دوره برای کارکنان انجام پذیرفته است .

صمد صمدیان ادامه داد: امروز مخاطبان انگیزه ای برای مفصل خوانی ندارند و ضرورت دارد که جهت جذب مخاطبین و بهره بهینه از منابع، مطالب را در بخشهای کوتاه ارائه نماییم .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 26 بهمن 1395، کدخبر: 95112618287، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین