پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۳۶۳
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
داوود کشاورزیان در نشست با استاندار گیلان که در دفتر وی برگزار شد، اظهار کرد: در نشست با نجفی توافق خوبی در خصوص نوسازی و تامین اعتبار تجهیز ماشین آلات استان گیلان صورت گرفت .
شعارسال: وی افزود : همچنین برای سال 96 نیز اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال برای نگهداری جاده‌های استان گیلان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور منظور شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد : خوشبختانه در روزهای آتی در بیش از 20 استان کشور شاهد بارش برف و باران و رحمت الهی خواهیم بود.

وی به آمادگی همکاران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: همکاران اداره کل راه و شهرسازی در سطح کشور با استعدادی بالغ بر 12 هزار نفر نیروی انسانی، 9هزار دستگاه انواع ماشین آلات نگهداری راه ها در قالب 770 راهدارخانه و 1700 اکیپ گشت راهداری آمادگی کامل برای حفظ ایمنی راه های کشور را دارند.

کشاورزیان ضمن تاکید بر عدم ترددهای غیرضرور در زمان بارش برف؛ یادآور شد: رانندگان در صورت لزوم به تردد حتما شرایط لازم و ایمن را رعایت کرده و از زنجیر چرخ و سایر ملزومات سفر استفاده کنند و سوخت کافی نیز برای وسیله نقلیه تامین شود.

گفتنی است محمد رضا نازک کار صبح امروز در نشست رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با استاندار گیلان به عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان معرفی شد.

وی معاونت راهداری اداره کل راه و ترابری گیلان به مدت 10 سال، معاونت فنی اداره کل راه و ترابری استان گیلان به مدت 2سال، مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان از سال 90 تاکنون را در کارنامه خود دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1395، کدخبر: 460054، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین