پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۱۳۸
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
شهردار مشهد مقدس با قدردانی از عملکرد قرارگاه خاتم‌ الانبیاء(ص) در بهره‌برداری از پروژه خط ۲ قطار شهری گفت: امروز فاز نخست خط ۲ قطار شهری آماده بهره‌برداری است که نزدیک‌ترین فاصله را به حرم رضوی داشته و از راه‌آهن هم آمادگی انتقال زائران را دارد.
شعارسال: سیدصولت مرتضوی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست خط 2 قطار شهری مشهد اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامیدند و آن را اقتصاد درون‌زا و برون‌نگر معرفی فرمودند که در این راستا مدیریت شهری فعالیت خود را بر سه محور در دوره جدید بنا کرد.

شهردار مشهد مقدس گفت: خدمت بی‌منت برای رضای خدا، مسیر فعالیت همکاران ما در شهرداری شهر مقدس امام رضا(ع) بود، دومین مؤلفه در مدیریت شهری، مدیریت جهادی با مردم و برای مردم بود و نکته سوم عمل به منویات مقام معظم رهبری و به‌ویژه اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بود.

مرتضوی بیان کرد: از این رهگذر و به‌برکت و شکرانه توفیق خدمت در سه و نیم سال گذشته، دفتری از خدمات بی‌منت همکاران ما در شهرداری مشهد ثبت و ضبط شده که شرح آن مفصل است.

شهردار مشهد مقدس با اشاره به اینکه سربازان روح‌الله و مقلدان مقام معظم رهبری تمام تلاش خویش را مصروف خدمت کرده‌اند، ادامه داد: خوشبختانه به زیرساخت‌ها و اساس امورات پرداخته شد و در مقام اقدام، برنامه‌های متنوعی ترسیم شد و در مقام عمل، نیز به جایی رسیدیم که باید عنوان شود سرانه فضای سبز مشهد به حدود 13 متر و تا پایان سال به 14 متر ارتقا می‌یابد.

وی ادامه داد: در طول سه و نیم سال گذشته بالغ بر 9 میلیون مترمربع فضای سبز افزوده شده است، ساماندهی کمربند جنوبی و کال کشف نیز در این حوزه قابل تعریف است.

شهردار مشهد مقدس با اشاره به تقاطع همسطح و بولوار شهدای ارتش و نماز بیان کرد: نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز در دستور کار بوده است.

وی گفت: تقریباً بالغ بر 40 درصد از حمل و نقل روزانه ما را قطار شهری در برمی‌گیرد و به‌دنبال این هستیم سامانه اتوبوس‌ر‌انی و تاکسی‌رانی را ساماندهی کنیم. امیدواریم روزی خدمت مردم مشهد عرض کنیم که بستر و امکانات مناسب را برای حمل و نقل آسان و ارزان برای آحاد جامعه فراهم کرده‌ایم.

شهردار مشهد مقدس اظهار داشت: امروز فاز نخست خط 2 قطار شهری مشهد آماده بهره‌برداری است و نزدیک‌ترین فاصله را به حرم رضوی داشته و از راه‌آهن نیز آمادگی انتقال زائران را دارد؛ آغاز این خط از مناطق محروم شهر مشهد مقدس است و ظرفیت اسمی این خط حدود 600 هزار نفر مسافر در روز است. تأمین منابع سخت بود اما لحظه‌ای در پرداخت صورت وضعیت‌ها درنگ نکردیم و همت قرارگاه خاتم نیز افتخاری را رقم زد که مایه روسفیدی ما شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2 اسفند 1395، کدخبر: 1333565 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین