پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۵۹۸
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: سید صولت مرتضوی شهردار مشهد در این دوره از مدیریت شهری مشهد زحمات فراوانی متحمل شد و با این اقدامات در دل‌های متدینین شهر قرار گرفت.

شعار سال: آیت‌الله سید احمد علم الهدی در آیین آغاز عملیات اجرایی مسجد، کتابخانه و مدرسه علمیه امام صادق (ع) با اشاره به کلمه طیبه در قرآن کریم اظهار داشت: طیبه به معنای ایجاد نهاد و جریان بزرگ برای همه زمان‌ها است.

وی افزود: کلمه طیبه به معنای یک نهاد بزرگ است و ملاک طیبه بودن آن نهاد، ثمره داشتن آن در همه زمان‌ها و شرایط مختلف است و لازمه این نهاد عظیم این است که انسان‌ها به وجود آمده از آن به درد اسلام برسند و این مدرسه علمیه نیز در همین راستا کانون انسان‌سازی خواهد بود.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: برای ساخت و راه‌اندازی این مرکز نیز باید حداکثر سرعت لحاظ شود و به‌نظر من شروع کار با احداث مسجد آغاز شود و شهرداری مشهد نیز براساس ساخت نهضت مسجد‌سازی به این امر بر‌اساس نظر شورای ‌شهر کمک کند.

نماینده ولی‌‌‌فقیه در استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید بر احداث پنج مرکز و حوزه علمیه در مناطق حاشیه شهر مشهد داشتند، بیان کرد: احداث این حوزه‌های علمیه، فضای فرهنگی حاشیه شهر را با توجه به حضور روحانیون تغییر می‌دهد.

امام‌جمعه مشهد در پایان عنوان کرد: سید صولت مرتضوی، شهردار مشهد در ‌این دوره از مدیریت شهری مشهد زحمات فراوانی متحمل شد و با این اقدامات در دل‌های متدینین شهر قرار گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 8 تیر 96، کد مطلب: 1448650:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین