پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۶۴۴
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
وزیر ورزش و جوانان بر حضور پررنگ رشته‌های پایه و پرمدال و بانوان در بازی‌های کشورهای اسلامی تاکید کرد.

شعارسال: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر دیروز (چهارشنبه) جلسه مشترک روسای فدراسیون‌ها با سلطانی‌فر و معاونین وی به منظور حضور موفق در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد.

مسعود سلطانی‌فر در ابتدا به اهمیت بالای این بازی ها به لحاظ سیاسی، فرهنگی و اخلاقی اشاره کرد و گفت: این مسابقات برای ما کاملا جدی است. برای شخص من این مسابقات ارزیابی کار روسای فدراسیون ها خواهد بود تا مشخص شود چقدر از پیش بینی‌های مدال درست از آب درخواهد آمد. همچنین در بعضی رشته ها مثل کشتی، وزنه برداری و تکواندو حساسیت خاص سیاسی با بعضی کشورها داریم که باید در نظر گرفته شود.

وی در ادامه افزود: برای حضور در رشته های پایه و پرمدال و بخش بانوان رویکرد جدی و گسترده ای داریم و تقاضای افزایش سهمیه برای حضور در این مسابقات در رشته هایی مثل شنا، تیراندازی، دو و میدانی و ژیمناستیک و همچنین شرکت‌کننده‌های بانو با رویکرد مثبت بررسی می‌شود.

وزیر ورزش‌و جوانان در پایان گفت: از هر فدراسیونی با توجه به برنامه ارائه شده انتظار داریم. از بعضی ها کسب مدال و از بعضی ها کسب تجربه مناسب. همچنین ورزشکاران ما به لحاظ اخلاقی باید در این مسابقات نمونه باشند تا بهره برداری فرهنگی و اخلاقی مناسب از این بازی ها داشته باشیم.

در ابتدای این جلسه روسای 17 فدراسیون ورزشی گزارش آماده‌سازی تیم‌های خود و پیش بینی تعداد مدال در این مسابقات را به وزیر ورزش و جوانان و محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ارائه دادند.

در این جلسه شهنازی, دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز حضور داشت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5اسفند1395، کدخبر: 1336839: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین