پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۷۵۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: دستگاه‌های نظارتی و بازرسی به‌خوبی پیگیر ماجرای پرونده ۶۱ میلیاردی مفقودی باشگاه پرسپولیس هستند و ما هم قطعاً ورود می‌کنیم.

شعارسال : محمد رضا داورزنی در حاشیه مجمع کوهنوردی در مورد اینکه گفته می‌شود بودجه ورزش برای سال آینده کم خواهد شد، گفت: هنوز رسماً چیزی اعلام نشده است اما نگاه دولت به ورزش همیشه حمایتی بوده است. ما به دنبال این بوده‌ایم که ورزش از راه‌های مختلف درآمد پایدار داشته باشد اما در این حدود 20 سال گذشته منابع ورزش از بی‌ثباتی برخوردار بوده است. البته طبیعی است که در رقابتهایی مانند المپیک و بازی‌های آسیایی دولت همیشه کمک کرده و به هر ترتیب ما هم پیگیر این موضوع هستیم و منابع پایدار را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی ادامه داد: از سویی دیگر چند هزار پروژه نیمه‌کاره در کشور باقی مانده که حدود 11 هزار میلیارد بودجه نیاز است. این موضوع دغدغه خود وزیر هم بوده و پیگیر آن هستیم.

معاون وزارت ورزش و جوانان در مورد کوهنوردان مفقود شده در اشترانکوه لرستان عنوان کرد: از همان لحظات اولیه که این خبر داده شد، هلال‌احمر و استانداری لرستان پیگیر بودند و خود وزیر هم دستورات لازم را صادر کرد. ما از تمام کسانی که در این مدت کمک کردند، تشکر می‌کنیم. سرعت عملیات امداد و نجات در این اتفاق یک رکورد بود و دوستان در کوتاهترین زمان پیکر 8 کوهنورد را پیدا کردند. باید به همه کوهنوردان تذکرات مورد لزوم داده شود تا بدون حادثه کار خود پیش ببرند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود در آستانه انتخابات و حواشی رخ داده و برخی هیأت‌های فدراسیون بوکس عوض شده‌اند، گفت: ما در این‌باره جلسه گذاشتیم و صحبت کردیم تا خیالشان راحت باشد که وزارت ورزش انتخابات را در نهایت عدالت و سلامت برگزار می‌کند. تلاش ما این است که همه هیأت‌ها بتوانند در مجمع رأی بدهند و حق هیچ استانی ضایع نشود. برای انتخابات هر استان 19 نفر رأی می‌دهند و حقشان است که رئیس هیأت را مشخص کنند.

داورزنی در مورد اینکه گفته می‌شود 61 میلیارد از حساب‌های باشگاه پرسپولیس گم شده است، گفت: از این موضوع خبر ندارم و بهتر است از دوستان در خود باشگاه بپرسید، روز گذشته در سفر استانی بودم و این خبر را در فضای مجازی دیدم، البته خیلی از این بحث‌ها شایعه است که مطرح می‌شود. دستگاه‌های نظارتی و بازرسی به خوبی پیگیر ماجرا هستند. قطعاً ما هم ورود می‌کنیم.

وی در مورد وضعیت شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی که سمت جدیدی را در یکی از استان‌ها دریافت کرده است، گفت: سال 95 قرار بود انتخابات برگزار شود اما به دلیل تغییرات در اساسنامه صورت نگرفت، ما خواستیم که فدراسیون اصلاحات اساسنامه را انجام دهد و مصوب دولت باشد. شجاعی هم اساسنامه جدید را تنظیم و به فدراسیون جهانی ارسال کرد. او یکی دو روز است که معاون اقتصادی استانداری اصفهان شده و ما هم طبق قانون هرچه زودتر فرایند برگزاری انتخابات را فراهم می‌کنیم. تأکید ما این است که همه فدراسیون‌ها باید براساس اساسنامه مصوب دولت انتخابات برگزار کنند.

داورزنی در مورد اینکه وضعیت انتخابات کمیته ملی المپیک چگونه است و آیا زمان کافی برای نام‌نویسی از نامزدها وجود دارد یا خیر، گفت: دوستان ما در کمیته و از شخص خود هاشمی اقدامات خود را دنبال می‌کند و طبق اساسنامه عمل می‌کند اما این سوال را باید از آنها بپرسید.

وی در مورد برگزاری مجامع فدراسیون‌ها گفت: برخی دوستان گفته‌اند وزارت ورزش مجامع را به سرعت برگزار می‌کند اما با توجه به اینکه اکثر فدراسیون‌ها پایان ریاستشان در مهر و آبان بوده ما هم بر همین اساس انتخابات را برگزار می‌کنیم، سعی می‌کنیم تا 10 دی‌ماه انتخابات تمام فدراسیون‌ها را برگزار کنیم تا بی‌ثباتی اتفاق نیفتد.

وی در پایان درباره اینکه دیوان عدالت اداری نامه‌ای را به فدراسیون تیراندازی ارسال کرده است، گفت: معاونت حقوقی و مجلس ما پیگیر این موضوع است تا مشکلی به وجود نیاید.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 20آذر 1396 ، کدخبر: 13960920001114، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین