پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۱۷۱
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
هرچند هنوز متن کامل توافق باشگاه پرسپولیس و همتای ترکیه‌ای منتشر نشده اما اهداف مسئولان باشگاه ایرانی از رایزنی‌های سیاسی و دیپلماتیک کاملا مشخص شده است.

شعارسال : پس از رایزنی‌های مسئولان باشگاه پرسپولیس با ریزه اسپور ترکیه که البته در مراحل اولین راه به جایی نبرد و منجر به صدور حکم محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات و جریمه ۷۹۰ هزار یورویی مهدی طارمی و باشگاه شد، رایزنی‌های جدیدی برای تعدیل این احکام آغاز شد.

درحالی که طرفین از طریق مذاکره مسئولان ورزشی به توافقات مثبتی نرسیده بودند، مذاکرات و گفتگوها به مقامات سیاسی و رده بالای دو کشور کشید و در نهایت با دخالت روسای جمهور دو کشور طرفین به توافق خوبی رسیدند که به نظر می رسد بیشتر به سود باشگاه پرسپولیس است.

با وجود اینکه سرپرست باشگاه پرسپولیس قرار بود بعد از بازی با بادران جزئیات توافق با باشگاه ترکیه ای را اعلام کند اما بنا بر دلایلی این اعلام به تعویق افتاد و قرار است بزودی در این مورد اطلاعات دقیق و کاملی منتشر شود.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد آنچه برای پرسپولیس در این پرونده از اهمیت بالایی برخوردار است باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی است تا از این طریق هم بتوانند قیمت بازیکنان فعلی را در حد معمول نگه دارند و هم اینکه بتوانند برای فصل آینده بازیکنان جدیدی را جذب کنند.

مورد مهم دیگر بخشیده شدن مبلغ جریمه ای است که برای باشگاه و مهدی طارمی در نظر گرفته شده است. تلاش مسئولان باشگاه این است که این مبلغ را یا به طور کامل پرداخت نکنند تا تدبیری کنند که خیلی از این موضوع لطمه نبینند.

از سوی دیگر برخلاف اینکه گفته شده بود مهدی طارمی برای ادامه فوتبالش راهی ترکیه خواهد شد، این اتفاق در مذاکرات مطرح نشده و مسئولان باشگاه قصد ندارند برای بخشیدن مدت محرومیت این بازیکن رایزنی داشته باشند چرا که زمان کوتاهی از آن باقی مانده و تیم هم از نظر فنی در شرایط خوبی قرار دارد و غیبت مهاجم سرخ ها خیلی نمی تواند تاثیرگذار باشد.

قرار است باشگاه ترکیه ای در نامه ای مکتوب پیشنهادات و راه حل های خود برای آسانتر شدن شرایط این پرونده را به باشگاه پرسپولیس اعلام کند و مسئولان باشگاه نیز جزئیات آن را در اختیار هواداران قرار دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی-خبری مشرق، تاریخ انتشار: 27 آذر 1396، کدخبر: 810606 ، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین