پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۲۹۴
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
با شکایت آنتونی گولچ و حکمی که این بازیکن علیه باشگاه پرسپولیس گرفته است، این باشگاه باید مبلغ ۳۲۳ هزار دلار پرداخت کند در صورتی که با انتشار این نامه مشخص می شود پیش از این هزینه قرارداد گولچ به باشگاه پرداخت شده اما این مبلغ به دست بازیکن نرسیده است!

شعارسال : باشگاه پرسپولیس در حالی در پرونده شکایت آنتونی گولچ محکوم به پرداخت ۲۷۷ هزار دلار بابت نقض پرونده و ۴۶ هزار دلار بابت بدهی قبلی (در مجموع ۳۲۳ هزار دلار ــ حدود یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) شده است که این باشگاه بعد از ترک ایران توسط گولچ به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده بود!

روزبه وثوق‌احمدی سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی با بیان این موضوع اظهار داشت: چهار روز پیش فیفا با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس این باشگاه را در جریان محکومیتش در پرونده گولچ قرار داد و با توجه به این موضوع خانمی به‌نمایندگی از این باشگاه نزد ما مراجعه کرد و خواستار رسیدگی به پرونده گولچ در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شد.

اما اشتباه مسئولان و مدیران پرسپولیس در این باره چه بود؟

یک . اینکه مقامات باشگاه پرسپولیس باتوجه به اینکه گولچ به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرده و پرونده جنبه بین‌المللی به خودش گرفته باید این موضوع را در کمیته انضباطی فیفا پیگیری میکردند اما به دلیل عدم دانش کافی نسبت به مسایل حقوقی، آن را در کمیته انضبابطی فدراسیون فوتبال پیگیری کردند که نتیجه ای نداد. حالا پرسپولیسی ها باید با CAS مکاتبه کنند تا شاید اعتراضشان به نتیجه برسد.

دو. مهم‌ترین بخش ماجرا اما جایی است که مبلغ ۲۰۰ هزار یورو تحت عنوان مبلغ پرداختی به گولچ، خارج از اسپانسرینگ ۳۰۹۰ به باشگاه داده شد و محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه نیز آن را امضا و تحویل گرفته است ( در تاریخ ۱ تیرماه ۱۳۹۵ ).

اما در واقع چنین پولی ( طبق صحبت ها و ادعاهای گولچ) به این بازیکن داده نشده است. حال مسئولان باشگاه پاسخگو باشند چطور با دریافت مبلغ ۲۰۰ هزار یورو پول گولچ را پرداخت نکردند و اینکه این پول که بابت مبلغ قرارداد گولچ به باشگاه داده شده، صرف هزینه ی چه چیزی شده است که حالا باید ۳۲۳ هزار دلار به عنوان جریمه و دیرکرد پرداخت کنند!


 شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی پارسینه، تاریخ انتشار 18 آذر 96، کد خبر: ۳۹۷۰۱۵ ،www.parsine.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین