پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۱۱۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸
باشگاه لس آنجلس بلوز آمریکایی چک برگشتی ۵ سال قبل باشگاه پرسپولیس را به کمیته مجوز حرفه‌ای ارائه کرده است.

شعارسال: سرخپوشان پایتخت در حالی درگیر حل بدهی ۳ میلیاردی هستند تا از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند که پرونده شکایت یک باشگاه آمریکایی که در گذشته با نام لس آنجلس بلوز فعالیت می‌کرد دردسر جدیدی را برای آن‌ها ایجاد کرده است.

باشگاه آمریکایی با مالکیت یک ایرانی به نام منصوری چک برگشتی ۵ سال قبل مدیران پرسپولیس را همراه با اسناد و مدارک به کمیته مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های ایرانی ارائه کرده است و اگر باشگاه پرسپولیس مبلغ این چک را نپردازد در آن صورت باشگاه آمریکایی به AFC شکایت می‌کند.

پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: شکایت باشگاه آمریکایی هنوز به دستمان نرسیده است. این بدهی مربوط به مدیران سابق است که پرداخت نکردند و مشکلاتی برای باشگاه ایجاد شد.

او درباره آخرین فرصت پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه‌ای بیان کرد: در حال حاضر کار‌ها زیر نظر گرشاسبی انجام می‌شود تا مشکلی برای کسب مجوز حرفه‌ای نداشته باشیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 15آبان1396، کدخبر: 6311024 : www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین