پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۲۹۱
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
صدور احکام برای چند رئیس هیات و حضور آنها در فدراسیون ابهاماتی را برای آینده ژیمناستیک بوجود آورده که البته از دید رئیس مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

شعارسال: تغییرات جدید و پرتعداد ژیمناستیک اگرچه به نظر طبیعی و حق مسلم یک رئیس فدراسیون است اما انتخاب چند رئیس هیات در پست های کلیدی فدراسیون این سوال را به وجود آورده که آیا این مسئولیت جدید خللی در انجام فعالیت های استانی این افراد نخواهدداشت؟ در حال حاضر  معقول (رئیس هیات سیستان و بلوچستان) به عنوان مسئول کمیته انضباطی، مدنی(اذربایجان غربی) به عنوان رئیس کمیته هنری، معماریان(رئیس هیات خراسان رضوی) به عنوان رئیس کمیته ایروبیک، نواب(یزد) برای ریاست کمیته ترامپولین، وین(تهران) برای ریاست کمیته ژیمناستیک برای همه و نصرتی(ایلام) به عنوان سرپرست تیم های ملی ایروبیک انتخاب شده اند.

زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک، این اتفاق را موضوعی مثبت برای ژیمناستیک دانسته و گفت: این کرسی های ملی برای هیاتها به نوعی تثبیت ژیمناستیک در بین مدیران کل ورزش و جوانان استانها به شمار می‌رود.

وی افزود: کمک گرفتن از روسای هیاتها برای ریاست شاخه ها با توجه به توانمندی و کارنامه قابل قبول این افراد و همچنین راهی برای توسعه ژیمناستیک در این استانها خواهد بود.

درگاهی در پاسخ به این سوال که آیا این مسئولیت‌ها خللی در انجام امور هیات مربوطه ندارد گفت: خیر ما یک سیستم کاملا مرتبط هستیم و نیازی به حضور فیزیکی افراد نیست و ان شاالله با برنامه ریزی که صورت گرفته امور را به خوبی پیش خواهیم برد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 18 شهریور 96، کد خبر: 4082046، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین