پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۳۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان هرمزگان گفت: با توجه به استقبال گسترده مردم از نمایشنامه فاخر و ارزشمند فصل شیدایی، دست‌اندرکاران را بر آن داشت که یک شب دیگر به نیت حضرت زهرا(س) برگزاری این نمایشنامه در بندرعباس تمدید شود.
شعارسال: داوود میرنژاد با اشاره استقبال گسترده مردم هرمزگان به‌ویژه شهر بندرعباس از نمایشنامه بزرگ فصل شیدایی اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده مردم از نمایشنامه فاخر و ارزشمند فصل شیدایی، دست‌اندرکاران را بر آن داشت که یک شب دیگر به نیت حضرت زهرا(س) برگزاری این نمایشنامه در بندرعباس تمدید شود.

وی افزود: استقبال گسترده مردم به‌ویژه جوانان، همه مسؤولان اجرایی فصل شیدایی را شوکه کرده است و به‌همین منظور یک شب دیگر، این نمایشنامه در بندرعباس به روی صحنه خواهد رفت و به جای روز چهارشنبه، روز پنجشنبه 12 بهمن‌ماه، اجرای پایانی این کار بزرگ است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان هرمزگان در همین رابطه گفت: با توجه به اینکه مردم نقاط مختلف هرمزگان و همچنین استان‌های همجوار به‌دلیل تعطیلی روزهای پنجشنبه و جمعه می‌توانند به بندرعباس سفر کنند و تماس‌های مکرر مردم استان به جهت تمدید و برگزاری کار در روز پنجشنبه 12 بهمن‌ماه، به‌همین دلیل با موافقت دست‌اندرکاران فصل شیدایی، یک شب دیگر این نمایشنامه تمدید شد تا مردم دیگر نقاط استان نیز بتوانند از این کار دیدن نمایند.

میرنژاد با بیان اینکه مردم یک ساعت قبل از شرع کار در محل اجرای نمایشنامه حاضر می‌شوند، عنوان داشت: 9 شب از اجرای این نمایشنامه گذشته است که به لطف خدا و حضرت زهرا (س) بیش از 60 هزار نفر از شهروندان عزیز هرمزگانی برای تماشای نمایشنامه فصل شیدایی حضور داشته‌اند و با شور و ذوق خاصی به مدت 4 ساعت این برنامه فرهنگی، هنری را دنبال می‌کردند.

وی در همین خصوص بیان کرد: نمایشی که برای دومین سال پیاپی در بندرعباس در حال برگزاری است با یک سری تغییرات اساسی همراه است و از مردم دعوت میشود که از این نمایش فاخر دیدن کنند و در واقع آنچه که نادیدنی است را مردم می‌توانند در صحنه مشاهده نمایند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان هرمزگان در پایان با اشاره به عظمت این کار فاخر و ماندگار تصریح کرد: این کار به نوعی بزرگترین کار میدانی در خاورمیانه محسوب می‌شود و هر شب پذیرای بیش از 6 هزار تماشاچی به‌صورت زنده است و حدود 250 نفر هنرور، بازیگر و دست‌اندرکار این پروژه عظیم را رهبری می‌کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 10 اسفند 1395، کدخبر: 13951210000060، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
نمایش خوبیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین