گیم سازان با استفاده از این ابزار قادرند فایلهای تبلیغاتی کوچک روی سایت بسازند که کاربرهم زمان با دیدن تبلیغ، قادر به پلی کردن گیم داخل تبلیغ هم باشد.
بدین ترتیب ممکن است در یک سایتی با یک تبلیغ بازی مواجه شوید که بدون اینکه صفحه جدیدی باز شود روی همان فایل بتوانید گیم بازی هم کنید.
فرمت ساخت فایل موردنظر به اصطلاح ad-format است و گیم سازان میتوانند تبلیغات اینتراکتیو در سایز کوچک را برای گیم های اندرویدی بسازند (فعلاً) و بعداً این ابزار برای سایر پلتفرمها نیز توسعه خواهد یافت.
درواقع گیم هایی ساخته میشوند که در واقع تبلیغاتی بوده و قابل بازی کردن هم هستند و لینک به مرجع اصلی میشوند و کاربر میتواند ادامه گیم را روی محیط اصلی انجام دهد.
با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1395، کد مطلب: 450542، www.alef.ir