پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۴۳۳
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
برخی از منابع آگاه اعلام کردند آمریکا بخشی از نیروهای عراقی را آموزش داده و با تشکیل یگانی به نام «یگان تایگر»-ها آنها را برای ترور فرماندهان «الحشدالشعبی» آماده می‌کند.

شعارسال: برخی منابع مطلع اعلام کردند آمریکا با آموزش برخی از توانمندترین نیروهای ارتش عراق، آنها را برای ترور فرماندهان بارز «الحشد الشعبی» آماده می‌کند.

این منابع آگاه به وبگاه «اسکای پرس» گفتند: نیروهای آمریکایی حدود 400 تن از شایسته‌ترین نیروهای عراقی را آموزش داده‌اند و فقط 50 نفر را از میان آنها با عنوان «یگان تایگر» انتخاب کرده اند و این یگان، ویژه ترور فرماندهان بارز الحشدالشعبی است به ویژه فرماندهانی که با حضور نیروهای آمریکایی موافق نیستند.

در ادامه این گزارش آمده است: این نیروها توسط افسران اطلاعات آمریکا و نیز مهندسان فنی آموزش دیده‌اند تا قادر به تعیین مکان‌های تمام اشخاص و فرماندهان باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 17 اسفند 1395، کدمطلب: 13951217000330 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین