پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۳۳۴
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴
مدیرعامل خودوسازی سایپا گفت: «امیدواریم تا زمانی که تقاضا برای پراید وجود دارد، این خودرو را ارتقا دهیم تا تقاضای مردم را پاسخ دهیم.»
شعار سال: مهدی جمالی در حاشیه مراسم آغاز طرح امداد خودرو نوروزی سایپا در پاسخ به این پرسش که در چند رو اخیر شایعاتی مطرح شده که نام خودرو کوئیک ایرانی نیست، اظهار داشت: خوشبختانه تلاش های ما به نتیجه رسید و دقیقا در همان تاریخی که من متعهد شده بودم که محصول جدید را به بازار عرض کنم، از این خودرو رونمایی شد.

وی افزود: من قول داده بودم که هر سال سایپا یک خودرو به بازار عرضه کند. کوئیک خودرویی زیبا و آرام است. نام آن ایرانی و متعلق به ۴هزار سال قبل است.

مدیرعامل سایپا تصریح کرد: همه تلاش ما این است که این خودرو با قیمت زیر ۴۰میلیون عرضه شود و با آپشن های مختلف، از ۳۴ تا ۴۰ میلیون تومان قیمت داشته باشد.

جمالی با بیان اینکه شرایط مشتری را در نظر می گیریم، عنوان کرد: برای سال اول ۳۵ هزار دستگاه و در سال ۹۷ بیش از ٨۰ هزار دستگاه تولید خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کوئیک می تواند جایگزین پراید شود؟ متذکر شد: این خودرو می تواند جایگزین خیلی از خودروها باشد و برنامه این است که تیرماه عرضه شود.

مدیرعامل سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا روزی مثل پیکان، شاهد پایا تولید پراید خواهیم بود؟ گفت: امیدواریم تا زمانی که تقاضا برای پراید وجود دارد، این خودرو را ارتقا دهیم تا تقاضای مردم را پاسخ دهیم.

جمالی درباره قرارداد با سیتروئن هم افزود: قرارداد مراحل را گذرانده و جابجایی سهام دارد انجام می شود. امیدواریم قبل از پایان سال جابجایی مراحل یورویی انجام شود.

وی درباره طرح امداد خودرویی نیز گفت: سال گذشته اقدامات خوبی توسط گروه امدادرسانی سایپا انجام شد. ما ۱۰ درصد طول دوره خدمت رسانی را افزایش دادیم و از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فرودین خدمت رسانی خواهیم داشت.

مدیرعامل سایپا با بیان این که ۲۰ درصد افزایش تعداد امدادرسانی داشتیم، گفت: مجموعه ما مکلف هستند به همه مسافران سراسر کشور و به همه برندهای خودرویی خدمت رسانی داشته باشند.

جمالی با بیان این که ۲۰درصد تعداد امدادگران افزایش یافته است، تصریح کرد: در اکثر جاها به صورت شبانه روزی باید خدمت رسانی داشته باشیم. ۲۹۰ نمایندگی ما در هر دو شیفت فعال خواهند بود.وی درباره قیمت دستمزد و هزینه های تعمیر عنوان کرد: ابلاغ شده که هیچ افزایش قیمتی نداشته باشند.

مدیرعامل خاطرنشان کرد: خواهش ما این است که حتما خدمت رسانی از طریق امدادگران ما باشد و حتما در مراجعه امدادگران کارت آنها را تقاضا کنند.

مدیرعامل امدادخودرو گروه خودروسازی سایپا نیز با اشاره به آغاز سی و ششمین طرح امداد نوروزی گروه سایپا،اظهار داشت: طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا از ساعت ۷ صبح ۲۵ اسفند با مشارکت و استقرار حدود ۴۳۰ ناوگان امدادی در سراسر کشور به ویژه در محورهای پر تردد اغاز می شود و تا ۱۴ فروردین ۹۶ ادامه دارد.

بهزاد پناهی در مراسم آغاز آیین افتتاح طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا گفت: در طرح امداد نوروزی ۹۵ حدود ۷۲۰ پایگاه امدادی و ۴۵۰ امدادگر در سراسر کشور در محورهای پر تردد مستقر و ۲۴ ساعته اقدام به ارائه خدمات تعمیرگاهی به مردم خواهند کرد. همچنین کلیه واحدهای امدادی به سامانه ردیاب (AVL) مجهز هستند و عملکرد آنها از طریق این سامانه، بازدیدهای میدانی مستمر و سایر ابزارهای کنترلی تحت نظارت قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: امسال چهاردهمین سالی است که شرکت امداد خودرو سایپا، مسوولیت اجرای طرح خدمات نوروزی سايپا را بر عهده دارد.

وی همچنین از افزایش ۱۰۰ درصدی میزان کسب و کار امداد در حوزه کارت طلایی خبر داد و اظهار داشت: در سال ۹۶ در حوزه کسب و کار کارت طلایی حداقل ۱۰۰ درصد افزایش می یابد.

وی همچنین از کاهش ۱۰ دقیقه ای زمان انتظار خدمات امدادی در سال ۹۶ خبر داد و گفت: در حال حاضر زمان انتظار خدمات امدادی گروه سایپا بین ۳۰ تا ۳۵ دقیقه است و تلاش می کنیم این زمان را به زیر ۳۱ دقیقه بهبود دهیم.

وی گفت: خوشبختانه زمان انتظار در بخش امداد خودرو سایپا در حد نرم جهانی است هر چند همواره به دنبال ارتقا و کاهش این زمان هستیم.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 23 اسفند 1395، کد مطلب: 645905، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین