پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۱۳۷
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
«فروت کرفت» یا همان «نبرد میوه‌ها» عنوان یک بازی ایرانی هیجانی بر روی موبایل است که در سال گذشته گیمرهای بسیاری را به خود جذب کرد.

شعارسال: تبدیل میوه‌های به کاراکترها و قهرمانان یک بازی، ایده تازه‌ای نیست و تا کنون از تجربه‌ بازی‌های متنوعی بر مبنای این ایده لذت برده‌ایم، اما غالب این تجربه‌ها تا کنون از جنس واراداتی بوده و «فروت کرفت» به‌نوعی یکی از موفق‌ترین نمونه‌های داخلی برای تجربه ناب این لذت است.

بازی فروت‌کرفت که سال گذشته جزو بازی‌های پرمخاطب ایرانی در میان بازی‌های تولید شده برای موبایل بوده از جالبترین بازی‌های دوستانه و گروهی است. شما می‌توانید در فضای این بازی قبیله دوستانه‌ای را ایجاد کنید و به آن بپیوندید تا جوایز قدرتی و دفاعی بیشتری را کسب کنید.

فضای این بازی استراتژیک جذابیت بسیاری به ویژه برای گیمرهایی دارد که پیش‌تر و در نمونه‌های خارجی این دست بازی‌ها را تجربه کرده‌اند. تجربه‌ای که شاید با هیجان آنی و شتاب نسبتی کمتری داشته باشد اما در بلندمدت می‌تواند تبدیل به یک عادت اعتیادآور شود! این جنس از لذت را حالا می‌توان با یک سرگرمی استراتژیک بومی تجربه کرد.

در معرفی کوتاه بازی «فروت کرفت» در سایت رسمی این بازی به نکته جالبی اشاره شده است: «مهم نیست که با چه دستگاهی کار می کنید یا در کجای این دنیا قرار دارید، با بازی فروت‌کرفت می توانید از هر نقطه دنیا به دوستان خود بپیوندید و با حریف خود مبارزه کنید.» و این امتیاز اصلی این بازی برای همراه کردن دوستان و خویشان در یک لذت دسته‌جمعی برای گذران تعطیلات بلندمدت نوروز است.

بیش از ۳۰ میوه جنگجو در فروت‌کرفت وجود دارد که هر کدام در ۷ مرحله ظاهر می شوند و این به این معناست که شما می توانید بیش از ۲۰۰ کارت بازی جمع کنید.

فروت‌کرفت یک کارت‌بازی آنلاین با قابلیت‌های گروهی و اجتماعی است. مجموعه کارت خود را کامل کرده و با کارت‌های قوی خود و شرکت در نبردها با کاربران این بازی در سراسر جهان رقابت کنید.

فروت‌کرفت محصولی از شرکت «تاد» است و می‌توانید از طریق سایت رسمی این بازی نسبت به نصب و کسب اطلاعات جامع‌تر اقدام کنید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 1فروردین1396، کدخبر: 3932281: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین