پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۳۴۰
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای ارسال پیامک از سوی رئیس‌جمهوری، هیچ هزینه‌ای به دولت تحمیل نخواهد شد.
شعار سال: به نقل از تسنیم، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ارسال پیامک نوروزی رئیس‌جمهوری در عید نوروز، گفت: از همان ابتدا اپراتورها پیشنهادشان این بود که رئیس‌جمهوری می‌تواند از این طریق بدون هزینه به مردم پیامک ارسال کند که آقای روحانی نیز قبول کردند.

وی ادامه داد: برای ارسال این‌گونه پیامک‌ها هیچ هزینه‌ای به دولت تحمیل نخواهد شد.

واعظی تاکید کرد: اپراتورها در کشورمان و در همه جای دنیا این امکان را دارند که در مواردی که تایید شده از جمله ارسال پیامک از سوی رئیس‌جمهوری، هزینه‌ای به دولت متحمل نشود.

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت در توضیح این موضوع نوشته است: این چندمین بار است که وزیر ارتباطات درباره رایگان بودن پیامک ارسالی از سوی رئیس‌جمهوری روشنگری می‌کند، اما برخی رسانه‌های منتقد دولت با اهداف و اغراض سیاسی همچنان در این خصوص دست به تخریب دولت می‌زنند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی تبریز بیدار، تاریخ انتشار: 2 فروردین 1396، کد مطلب: 1064128، www.tabrizbidar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین