پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۳۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
مدیرعامل انجمن ام. اس آذربایجان‌شرقی از عضویت ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در این انجمن در استان خبر داد و گفت: برخی داروهای ام اس حمایت‌های بیمه‌ای ندارند.

شعار سال: علی هاشمی ظهر امروزدر نشست کمیته بیماری‌های خاص استان بیا بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ نفر عضو انجمن هستند، اظهار داشت: خوشبختانه داروهای ایرانی مخصوصا در استان رایگان است و حتی داروسازی زهراوی در این خصوص بسیار حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه با وجود حمایت‌های انجام شده برخی داروها حمایت‌های بیمه‌ای ندارند، گفت: برای مثال داروی دالفیرا که قیمت آن ۳۵۰ هزار تومان بوده و ایرانی است به هیچ عنوان بیمه از آن حمایت نمی‌کند در حالی که این دارو تقریبا اثر دارد.

مدیرعامل انجمن ام. اس آذربایجان شرقی ادامه داد: همچنین داروی دیگری که تحریک کننده فلج بوده و قیمت آن ۴ میلیون هست و هر ۱۵ روز یک بار تا ۶ ماه باید تزریق شود و با تزریق این دارو فرد از فلج رهایی می‌یابد، بیمه تنها بخشی از آن را می‌دهد.

هاشمی خواستار همکاری بهزیستی در راستای حمایت از بیماران ام اس شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت دیار ملکان، تاریخ 22 اسفند 95، کد مطلب: 29231: www.diyaremalekan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
پس اینقدر دولت مانور بر بیماران خاص می ده، دروغه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین