پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۵۵۶
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی اعلام کرد: بیش از 570 تن انواع مواد مخدر در نقطه صفر مرزی ، طی سال 95 کشف شد که بیشترین کشفیات در مرزهای شرق کشور بود.

شعار سال: سردار قاسم رضایی در مرز اینچه برون (پل) اظهار کرد: عمده ورود قاچاق از مرز مشترک پاکستان است که به علت همکاری با کشور افغانستان، قاچاق از مرز این کشور به حداقل رسیده است.

وی اضافه کرد: در سال 95 حداکثر 10 درصد اعتبارات انسدادی پیش بینی شده، محقق شد و بیشتر طرح‌ها در این راستا باقی ماند که امیدواریم دولت در سال 96 توجه ویژه ای به کسر اعتبارات 95 و اعتبارات خاص در سال 96 با توجه به آغاز برنامه ششم داشته باشد.

وی اضافه کرد: در سال 95 در مورد کالاهای هدف، مانند البسه، صنعت نساجی، پارچه و شکر که جزو اهداف جدی ما بود سه تا پنج برابر، افزایش کشفیات داشتیم.

سردار رضایی با بیان اینکه در سال 96 نیز در بخشی از کشور ترکمنستان که مرز آبی مشترک داریم توافقات خوبی صورت خواهد گرفت ، گفت: اما در بخش خشکی موضوع خاصی نداریم که امیدواریم با تعاملات و همکاری های لازم بتوانیم در خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان که مرز مشترک با ترکمنستان داریم بازارچه مشترک با این کشور ایجاد کنیم چراکه به نفع هر دو کشور خواهد بود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایرنا، تاریخ انتشار: 5 فروردین 1396، کد مطلب: 82473058:www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین