پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۰۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
وزیر سابق نفت با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور نامناسب است، افزود: عده ای دائما به دولت قبل فحش می دادند اما امروز در قبال انتقادات می گویند عینک تان را عوض کنید

شعار سال: رستم قاسمی در دیدار با شورای جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی گیلان و اعضای شورای کمیته ها با تبریک سال نو، اظهار کرد: بعد از هشت سال دفاع مقدس، مسببان جنگ تحمیلی می خواستند از بازسازی کشور نیز منافعی ببرند.

وی با بیان اینکه با نیروهای خودی «ما می توانیم» آنچه را که خواسته امام بود جامه عمل پوشاندیم، افزود: قبل از انقلاب حتی چند بندر کوچک نیز در کشور توسط خارجی ها ساخته میشد.

وزیر سابق نفت با بیان اینکه زمانی حتی دستکش هم از خارج وارد میشد، بیان کرد: پروژه های مهمی مثل فاز ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی توسط جوانان، مهندسین و کارگران ایرانی ساخته شد.

عضو جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی ادامه داد: بعد از انقلاب با لطف خدا و توانمندی نیروهای داخلی طلسم «ما نمی توانیم» را شکستیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما انقلاب فرهنگی است افزود: این بدین معنا نیست که اقتصاد را رها کنیم.

قاسمی با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور نامناسب است، افزود: عده ای دائما به دولت قبلی فحش می دادند اما امروز می گویند عینک تان را عوض کنید.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی کشور مشکلات اقتصادی است، افزود: تا کی می شود مردم را با وعده و وعید نگه داشت.

وزیر سابق نفت با بیان اینکه طبق نظر سنجی ها مطالبه مهم مردم اقتصادی است، افزود: پاسخ مطالبه به حق مردم سخنرانی و شعار نیست.

وی با بیان اینکه دولت فعلی حرفی برای گفتن ندارد، افزود: دولت تدبیر و امید در بحث اشتغال و میعشت مردم کاری نکرده است.

قاسمی ادامه داد: دولت روحانی مسئول شرایط فعلی است و باید پاسخگو عملکرد خود باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بین المللی کاسپین، تاریخ 8 فروردین 96، کد مطلب: 204294: www.caspress.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
گفتارسازی انتخاباتی می کنند دیگر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین