پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۷۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
رستم قاسمی عضو جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به‌ عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» و راهکارهای تحقق این امر، اظهارداشت:
شعارسال: در اقتصاد کشور دو بال فقرزدایی و رونق اقتصادی وجود دارد که مسئولان باید برای این دو مسئله برنامه‌ مدون و مشخصی داشته باشند.

وی ادامه داد: هر جا اعتقاد به توانمندی‌های داخل پیدا کردیم، موفق بودیم و نمی‌توانیم دست‌مان را دراز کنیم که مشکلات از بیرون حل شود، بیش از سه سال منتظر ماندیم که مشکلات کشور از بیرون حل شود، ولی نشد، در دوران تحریم که همه ابزارها را به کار گرفتند علیرغم وجود برخی مشکلات ما پیروز شدیم.

وزیر سابق نفت تأکید کرد: برخی فکر می‌کردند ما باید محصور شویم ولی ریل‌گذاری انقلابی ایران را به قدرت اول منطقه تبدیل کرد، ثبات ایران نمونه‌ای در دنیا ندارد و این ثبات با تفکر انقلابی هدایت و مدیریت می‌شود، پس ما حتماً می‌توانیم.

قاسمی با تأکید بر اینکه قطار انقلاب با سرعت به‌پیش می‌رود، گفت: ضعف اقتصادی که رهبری از آن انتقاد کردند، ناشی از ناکارآمدی ما و برنامه‌ریزی دشمن است، ولی متأسفانه در داخل عده‌ای دانسته یا ندانسته به دنبال تضعیف هستند که باید با بصیرت با آنها برخورد کرد.

وی ضمن انتقاد از عدم توجه مسئولین به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزود: نمی‌توان انتظار داشت مدیران سالخورده‌‌ای که هیچ اعتقادی به فرهنگ مقاومت ندارند مجری نسخه‌های حیات‌بخشی چون اقتصاد مقاومتی باشند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15 فروردین 1396، کدخبر: 1368992 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
0
0
منظورش، نعمت زاده اس دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین