پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۰۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
استاندار مازندران با بیان اینکه تسهيلات بانك ها بايد در خدمت توليد و اشتغال باشد، گفت: پرداخت هزار و ۸۲ فقره تسهيلات به ارزش ۴۷۵ ميليارد تومان توسط بانك های مازندران در سال ۹۵ يك اقدام جهادی و ارزشمند بود كه بايد در سال ۹۶ با توجه به نامگذاری سال بعنوان اقتصاد مقاومتی توليد و اشتغال تداوم يابد.

شعار سال: ربیع فلاح جلودار چهارشنبه در ديدار با مديران بانک های مازندران با بیان اینکه تسهيلات بانك ها بايد در خدمت توليد و اشتغال باشد، گفت: پرداخت هزار و ۸۲ فقره تسهيلات به ارزش ۴۷۵ ميليارد تومان توسط بانك های مازندران در سال ۹۵ يك اقدام جهادی و ارزشمند بود كه بايد در سال ۹۶ با توجه به نامگذاری سال بعنوان اقتصاد مقاومتی توليد و اشتغال تداوم يابد .

استاندار مازندران با اشاره به شعار سال جاری مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، تاكيد كرد : همه بايد در جهت تقويت توليد داخلی و مصرف كالاهای ايرانی گام برداريم و رونق توليد و كاهش بيكاری اولويت اول فعاليت ها در استان باشد .

فلاح جلودار بر حضور و مشاركت بانك های خصوصی مازندران در فرايند توليد و توسعه استان تاكيد و اظهارداشت: در سال جديد بايد بانك های خصوصی حضوری مناسب تر در عرصه توسعه و پيشرفت استان داشته باشند .

وی كمك به صادركنندگان و توليدکنندگان را در زمينه افزايش اشتغال بسيار ضروری خواند و افزود: يكی از برنامه های جدی ما در سال ۹۶ پيگيری دريافت مطالبات بانكهاست و ضرورت دارد در اين زمينه برنامه ريزی شود و مطالبات ۲۶ هزار ميلياردی بانك های استان وصول گردد .

استاندار مازندران ابراز اميدواری کرد: در سال ۹۶ شاهد برنامه های راهبردی برای افزايش توليد و كاهش بيكاری در استان باشيم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بین المللی کاسپین، تاریخ 9 فروردین 96، کد مطلب: 204387: www.caspress.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
آقای ربیع فلاح هم فقط شعار می دهند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین