پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۲۳۵
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
دکتر زادهوش گفت: تغییر فرماندار اصفهان با وجود اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، یک حرکت سیاسی است، لکن این نوع حرکت‌های سیاسی ولو اینکه به دستور مستقیم رئیس‌جمهور باشد، غیرقابل قبول است چرا که فرماندار جدید در این زمان کم نمی‌تواند انتخابات را اداره کند.
شعارسال: دکتر عدنان زادهوش رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ندای اصفهان پیرامون تغییر فرماندار اصفهان عنوان کرد: این تغییر یک حرکت سیاسی است، لکن این نوع حرکت‌های سیاسی ولو اینکه به دستور مستقیم رئیس‌جمهور باشد، غیرقابل قبول است.

وی با بیان اینکه ما در مقام بررسی عملکرد فرماندار فعلی و سابق نیستیم افزود: اصل تغییر فرماندار، در آستانه ثبت‌نام نمایندگان انتخابات ولو اینکه بهترین شخص در این سمت منصوب شده باشد قابل پذیرش نیست چراکه این استان باید بر ۳ انتخابات نظارت کند و لازمه این امر آشنایی کامل به شرایط است.

دکتر زادهوش افزود: کمتر از یک ماه تا آغاز تعطیلات عیدانه وقت باقی است براین اساس تا زمانی که کشور از حالت تعطیلی خارج شود ، ادارات به کار خود ادامه دهند و فرماندار جدید بتواند مهره‌های خود را شناسایی و جابجا کند، چندماه طول می‌کشد، بنابراین فرصتی برای رسیدگی به مسائل انتخابات باقی نخواهد ماند.

وی با اشاره به این موضوع که ممکن است فرماندار ادعا کند قصد جابجایی هیچ شخصی از مسئولیت مربوطه را ندارد افزود: اگر قرار نیست مهره‌ای جابجا شود، تغییر فرماندار چه لزومی دارد؟ اگرهم جابجایی اتفاق بیفتد مسئولین ناآشنا و تازه وارد توان اداره استان در انتخابات اخیر را نخواهند داشت.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در اصفهان، فرمانداری ۱۴ شهر و ۶ بخش با فاصله جغرافیایی چشم‌گیر را اداره می‌کند تصریح کرد: چگونه فرماندار جدیدالانتصاب می‌تواند در عرض چند روز بر شهری به این مساحت اشراف پیدا کند؟

وی در ادامه تاکید کرد: نفس این جابجایی در آستانه انتخابات یک حرکت سیاسی زشت، غیرقابل قبول و یک بدسلیقگی از طرف مسئولین ذی‌ربط خواهد بود لکن مردم از این حرکت‌ها استنباط خوبی نخواهند داشت و پاسخ مثبتی هم به دولتمردان نخواهند داد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری با بیان اینکه مردم نسبت به این عمل، عکس‌العمل غیرقابل قبول از طرف مسئولین عامل انجام خواهند داد افزود: این حرکت مردم لج‌بازی نیست بلکه واکنش به یک حرکت زشت است هرچند که این کار غیرقانونی نبوده، اما هر حرکت قانونی نیازمند تعقل است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا با نهادهای قانونی در این رابطه هیچ‌گونه هماهنگی صورت نگرفته اذعان کرد: این سوال را باید از عاملین امر پرسید لکن بنده احساس می‌کنم این حرکت به دلیل هراس ازعواقب این امر رخ داده است چراکه هرکس در انجام وظایف و عملکرد خود مشکل داشته باشد نمی‌تواند مدبرانه تصمیم بگیرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه تحلیلی خبری ندای اصفهان، تاریخ انتشار: 8 اسفند 1395، کدخبر: 65585، www.nedaesfahan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین