پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۴۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
فردین امیری مدیر شعب پست بانک استان ایلام گفت: بررسی آمار خدمات پست بانک در روستاهای استان طی 9 ماهه اول سال 95 نشان دهنده خدمات ارزشمند و بی بدیل پست بانک و نقش مهم این بانک در توسعه و رفاه روستاییان است .

شعارسال: فردین امیری افزود : درراستای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی پست بانک استان طی ماههای گذشته با پرداخت 6 میلیارد و 400 میلیون ریال تسهیلات در شهرستانهای چرداول و ملکشاهی ظرفیت تولید مرغ در استان را به میزان 40 هزار قطعه افزایش داده است .

مدیر شعب پست بانک استان ایلام گفت: پست بانک به منظور ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها طی سال 95 با پرداخت 23 میلیارد ریال تسهیلات برای 135 نفر از روستاییان ایجاد اشتغال نموده و فعالیت های اقتصادی ناشی از این خدمات نقش مهمی در درآمد خانوارهای روستایی داشته است.

فردین امیری افزود: علاوه بر اشتغال و تولید پست بانک همواره به موضوع ازدواج جوانان نیز توجه ویژه داشته و طی سال 95 مبلغ 18 میلیارد و 200 میلیون ریال وام قرض الحسنه ازدواح پرداخت نموده است.

مدیر شعب پست بانک استان ایلام به نقش ارزشمند فعالیت باجه های روستایی پست بانک در کاهش تردد و صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه روستاییان اشاره کرد و گفت: در 9 ماهه سال 95 علاوه بر پرداخت یارانه حدود 7000 خانوار، بیش از 410 هزار قبض مصرفی آب، برق ، تلفن و گاز در باجه های روستایی پست بانک پرداخت گردیده و ارائه این تعداد خدمات به روستاییان بیانگر لزوم حمایت مدیران استان از فعالیت های پست بانک برای توسعه این خدمات است .

فردین امیری افزود: پست بانک استان ایلام با استفاده از 9 شعبه اصلی و 104 باجه نمایندگی روستایی و با استفاده از پیشرفته ترین نرم افزارهای بانکی آمادگی دارد که تمام خدمات سازمانها و نهادهای دولتی به روستاییان را به بهترین شکل ممکن در محل روستاها ارائه دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی ویرا، تاریخ انتشار: 25دی1395، کدخبر: -: WWW.weera.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
معیار استاندارد خدمات رسانی چیست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین