پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۰۵۰
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
فرماندار درمیان گفت: 568 نفر برای نامزدی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ثبت نام کردند.

شعار سال: محمد بشیری زاده روز سه شنبه به خبرنگاران، افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان برای شوراهای اسلامی شهر و روستا 553 داوطلب مرد و 15داوطلب زن هستند.
وی بیان کرد: همچنین از مجموع ثبت‌نام کنندگان برای شوراهای اسلامی 53 داوطلب برای انتخابات شوراهای شهری و 515 تن نیز داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای روستایی شدند.
به گفته وی نامزدهای انتخاباتی در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا طلایه داران حماسه ملت ایران در انتخابات پیش رو هستند.
وی از به حد نصاب رسیدن ثبت نام نامزدهای انتخاباتی در شهرستان خبر داد و گفت: در چهار شهر و 98 روستای درمیان ثبت نام داوطلبان به حد نصاب رسیده است.
وی یادآورشد: مرزنشینان همیشه در صحنه درمیانی با حضور گسترده در پای صندوق های اخذ رای موجبات یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب را بار دیگر فراهم نموده و به جهانیان اثبات خواهند کرد که عالی ترین درجه دموکراسی در ایران اسلامی جریان دارد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه آینده برگزار می شود.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ 8 فروردین 96، کد مطلب: 82476060: www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین