پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۱۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹
سخنگوی شورای حفظ حقوق بیت المال استان خراسان رضوی گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال از روز یکشنبه در شش شهرستان استان غاز به کار کرد.

شعار سال: قاضی محمد بخشی محبی افزود: این اقدام مهم در شهرستانهای سبزوار، نیشابور ، کاشمر ، تربت حیدریه ، تربت جام و چناران عملیاتی شد.

وی بیان کرد : امروز جلسات توجیهی در این خصوص برای کارشناسانان قضایی این شهرستانها برگزار شد و آنان در جریان وظایف محوله قرار گرفتند.

بخشی محبی وظیفه این شورا را حفاظت از اراضی و دارایی ها ملی دانست و ادامه داد : تا کنون شورای حفظ حقوق بیت المال در تنها مشهد و طرقبه شاندیز فعال بود .

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد از رفع تصرف ۲ هزار و ۱۳۰ هکتار از اراضی ملی مشهد درسال جاری خبر داد و افزود : ارزش ریالی زمینهای رفع تصرف شده ۲۰۰ هزار میلیارد ریال می باشد.

بخشی محبی خاطرنشان کرد : این اراضی به نفع مردم آزادسازی و تحویل نهادهای مربوطه شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی سلام سربدار، تاریخ انتشار ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ، کد مطلب:12459 : salamsarbedar.comwww.

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
واقعا با ایجاد سازمان هایی که نظارت های شدیدی داشته باشن بیت المال واقعا حفظ میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین