پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۵۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
سازمان توسعه تجارت به دلیل ممکن نبودن بررسی و صدورگواهی استاندارد برای خودروهای مستعمل از جمله لیفتراک، از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها خواست ثبت سفارس خودروهای مستعمل را مشروط انجام دهند.

شعار سال: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان توسعه تجارت، براساس نامه سازمان ملی استاندارد ایران مبنی بر عدم امکان صدور گواهی استاندارد برای خودروهای مستعمل (به استثناء کشنده های موضوع بند هـ ماده 163 قانون برنامه پنجم)، هرگونه ثبت سفارش خودرو از جمله لیفتراک در قالب بند (2) ماده 42 فقط با موافقت سازمان ملی استاندارد امکانپذیر خواهد بود.

براساس این گزارش، در پی دریافت این نامه از سازمان صنعت، معدن و تجارت، از استان ها خواسته شده با توجه به ایجاد حق برای بازرگانان و مشکلاتی مبنی بر عدم صدور گواهی استاندارد در موقع ترخیص، پیش از موافقت سازمان، از ثبت سفارش خودداری کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 23 آذر 1394، کد مطلب:81877919 (5046287):www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین