پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۸۰۹
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹
سخنگوی وزارت خارجه تداوم ناآرامی‌ها در ونزوئلا را به نفع هیچ کدام از طرف‌ها ندانست و ضمن اعلام حمایت از فرآیند ادامه گفت‌وگوها بین دولت و مخالفان، مخالفت ایران با هرگونه مداخله خارجی در این کشور را اعلام کرد.

شعارسال: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تحولات اخیر در ونزوئلا گفت: برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمریکای لاتین، به ویژه کشور دوست و برادر ونزوئلا، از اهمیت زیادی برای جمهوری اسلامی ایران برخوردار است. به عقیده ما، تداوم ناآرامی‌ها در این کشور به نفع هیچ کدام از طرف‌ها نیست و می‌تواند فشارهای فز‌آینده‌ای را بر مردم ونزوئلا وارد کند.

قاسمی افزود: موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران، حمایت از دولت قانونی و برآمده از آرای ملت ونزوئلا است. ما از فرایند ادامه گفت‌وگوها بین دولت و مخالفان به منظور حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات حمایت می‌کنیم و در عین حال، مخالفت خود را با هرگونه مداخله خارجی در امور داخلی ونزوئلا اعلام و خواستار احترام به استقلال و حاکمیت آن کشور هستیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 23فروردین1396، کدخبر: 13960123000401: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین