پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۹۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
شهردار آبادان گفت: طرح ساماندهی طرح ساماندهی دست فروشان هسته مرکزی شهر با پیگیری های شهرداری و کمک و همراهی دادستان، دادگستری و نیروی انتظامی آغاز شد.

شعار سال: محمد حویزاوی افزود: در طرح ساماندهی دست‌فروشان قانون را اجرا کردیم و از دست‌فروشان و بازاریان درخواست داریم در این طرح شهرداری را همراهی کنند.

وی اظهار داشت: اگر خیابان امام ساماندهی شود سرویس‌دهی و خدمات‌دهی به شهروندان برای شهرداری آسان‌تر می‌شود.

شهردار آبادان گفت: تا جایی که امکان دارد به دست‌فروشان کمک می‌کنیم و امیدواریم آنها به حقوق شهروندی تعدی نکنند، شهرداری نیز اجازه نمی‌دهد به حقوق کسبه و دست‌فروشان تعدی شود.

حویزاوی افزود: ما به دنبال قطع روزی و همچنین درآمد کسی نیستیم و از دادستان، رئیس دادگستری، نماینده‌های شهر و شورای شهر که در این راه شهرداری را همراهی کردند تشکر می‌کنم.

شهردار آبادان با اشاره به مهیا شدن زیرساخت‌های بازار شب برای ساماندهی دست‌فروشان هسته مرکزی آبادان افزود: 240 غرفه در این محل برای دست‌فروشان تدارک دیده ‌شده که پس از تشکیل پرونده در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

حویزاوی اظهار داشت: دست‌فروشان حاضر در خیابان امام کمتر از 150 نفر هستند که 90 نفر نیز در شهرداری تشکیل پرونده دادند.

وی تصریح کرد: طی هماهنگی با مسئول بازار دست‌فروشان در 6 ماه ابتدایی هیچ‌گونه اجاره بهایی پرداخت نمی‌کنند.

شهردار آبادان گفت: با جمع‌آوری دست‌فروشان از خیابان امام تردد در این خیابان روان و آسان‌تر شده است.

تا ابتدای مرداد ماه سال جاری آبادان به شهر شب تبدیل می‌شود

شهردار آبادان با اشاره به پروژه‌های عمرانی در این شهر گفت: اکنون بیش از 10 پروژه عمرانی در سطح شهر فعال هستند و امیدواریم در تیر ماه این پروژه‌ها بخصوص در ساحل اروند، پارک خلیج‌فارس و ساحل رودخانه بهمنشیر به سرانجام برسند.

وی افزود: لوله‌گذاری، پیاده‌روسازی، جدول‌کشی از جمله طرح‌های عمران شهری هستند که بدون دخالت پیمانکاران توسط شهرداری در حال اجرا است.

شهردار آبادان گفت: برای ما در این پروژه‌ها کیفیت ملاک است و شخصا بر روند اجرای کار نظارت مستقیم دارم تا طرح‌های در خور شان مردم را به آنها تقدیم آنها کنیم.

حویزاوی افزود: امیدواریم تا ابتدای مردادماه سال جاری آبادان به شهر شب تبدیل شود و به لحاظ نور هیچ نقطه‌ای از شهر دچار مشکل نباشد.

وی اظهار داشت: برای طرح نور خیابان‌های شهر از پایه‌های شیک و استاندار استفاده می‌کنیم تا مردم تغییرات را در شهر احساس کنند.

وی تصریح کرد: همچنین بخشی که در بلوار دهداری محل تجمع معتادان بود را ساماندهی و این محل‌ برای اولین بار در آبادان به پیست دوچرخه‌سواری تبدیل می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت صدای آبادان، تاریخ 23 فروردین 96، کد مطلب: 21639: www.sedayeabadan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
به هیچ جا هم نمی رسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین