پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
مقابله فراگیر و گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) با توطئه های ضد انسانی و ضد مردمی دشمن در حوزه جنگ نرم که با هدف انحراف افکار عمومی به ویژه جوانان و اقشار تاثیرگذار در سطح وسیعی صورت گرفته، باعث افزایش احساس سربلندی و رضایت عمومی در همه اقشار و همکاری با جامعه در مقابله با جنگ نرم شده است.
مقابله فراگیر و گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) با توطئه های ضد انسانی و ضد مردمی دشمن در حوزه جنگ نرم که با هدف انحراف افکار عمومی به ویژه جوانان و اقشار تاثیرگذار در سطح وسیعی صورت گرفته، باعث افزایش احساس سربلندی و رضایت عمومی در همه اقشار و همکاری با جامعه در مقابله با جنگ نرم شده است.

منبع : گروه سیاسی بولتن نیوز

دشمن سال هاست که تلاش دارد از طریق تهاجم فرهنگی، ارسال محصولات فرهنگی، اجرای انواع کنسرت ها درکشورهای همسایه و منطقه و اروپا و آمریکا، گسترش شبکه های ماهواره ای، از طریق واردات کالا به ایران و همچنین از طریق گسترش اطلاعات و اطلاع رسانی به روش خود از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی و مواردی همانند، القا کننده نوعی خاص از تفکر به جوانان و مردم ایران با هدف زندگی به گونه ای دیگر است. گونه دیگری زندگی کنید، فکر کنید، سیاست ورزی داشته باشید و سعی کنید که با شعار انتخابات آزاد، قدرت و حکومت و دولت را در ایران تغییر دهید.

این خط خطرناک که مقام معظم رهبری و مسوولان کشور سال هاست از آن به عنوان تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و انقلاب مخملی یا انقلاب رنگی از آن یاد می کنند، سال به دنبال ایجاد زمینه تحرکات ضد نظام است و از طریق سیاه نمایی، ایجاد نارضایتی در داخل کشور، اعتراض به انقلاب از طریق صندوق آرا، اعتراض به نتیجه انتخابات، پیگیری مسائل زنان، دانشجویان، کارگران با عناوین حقوق بشری و غیره، قصد ایجاد زمینه اعتراضات در جامعه را داشته و با تشویق جوانان به نوعی برنامه اعتراضی نسبت به حکومت و دولت، نوعی نافرمانی مدنی را ترویج می کند. دشمن که از تحریم ها، تهدید به جنگ، قطعنامه ها، آشوب و فتنه در خیابان ها و بعد از انتخابات، دلسرد شده سعی می کند که با جایزه دادن به عده ای از دانشجویان، فعالان جنبش زنان، هنرمندان، و... آنها را تشویق کند که نوعی فعالیت به اصطلاح مدنی را در داخل کشور به راه اندازند.

دشمن سعی دارد که در کنار جنگ سخت و تهدیدها و تحریم ها، مردم و جوانان را به سربازان جنگ نرم با نظام تبدیل کند و شبکه های اجتماعی و انواع فعالیت های مدنی را به سنگرهایی علیه ملت ایران تبدیل نماید. در نتیجه وزارت اطلاعات ، این سنگرها که متاسفانه دشمن در آن رسوخ کرده را رصد می کند تا مانع از حضور دشمن دربین جوانان شود. این اقدامات حوزه گسترده ای از فعالیت های اینترنتی، شبکه های اجتماعی، سایت ها و وبلاگ ها، روزنامه ها، کتاب، آثار هنری، صنایع دستی، نمادها و حتی مجسمه ها، فیلم ها و خلاصه هر گونه محصول فرهنگی و اطلاع رسانی و سایبری را شامل می شود. دشمن تلاش دارد از طریق اس ام اس و عکس ها و فیلم های خاص مردم را به صورت سرگرمی و تفریح و طنز، به سمت خواسته های خود هدایت کند و حتی در زمانی که مردم به خاطر پیروزی های ملی مانند انتخابات، راهیابی تیم ملی به جام جهانی و... در حال جشن هستند، دشمن تلاش می کند که خط خود را به پیش برده و در این مواقع نیز شعارها ، اهداف ها و تحرکات خاصی را شروع می کند .

در مقابل چنین رویه ای، سربازان گمنام امام زمان، نه تنها تحرکات دشمن در خارج و داخل کشور را زیر نظر دارند، بلکه توصیه های لازم را به مسوولان،جوانان فعالان اجتماعی و... داشته و دائم در حال اطلاع رسانی در مورد فعالیت فتنه گران، آشوب طلبان، و عملکرد دشمن در حوزه جنگ نرم هستند. گزارش ها نشان می دهد که ایران پنجمین قدرت سایبری جهان است و درمقابله با دشمن و مخالفان، با قدرت عمل کرده و بسیاری از ناامنی ها را از این طریق کنترل کرده است. تشکیلات موساد وتیم های تروریستی اعزام شده توسط موساد و پیچیده ترین تشکیلات جاسوسی جهان توسط نیروهای اطلاعاتی ایران کشف می شود. برخورد با تیم های تروریستی موساد، منافقین، گروه های مخالف نظام، کنترل فعالیت های طالبان و القاعده، شناسایی عوامل ترور دانشمندان هسته ای، زمین گیر کردن پهپاد آمریکایی، کنترل ها وتوان سایبری در فعالیت های اغتشاشات بعد از انتخابات ریاست جمهوری، تحرکات مخالفان نظام در داخل وخارج نظام، شناسایی باندهای فساد اقتصادی و .... نشانه قدرت بالای اطلاعاتی و امنیتی کشور است. امن ترین کشور بودن در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا، که محل برخورد و جنگ گروه های تروریستی، تحولات بهار عربی در کشورهای منطقه، نزاع های قومی، درگیری گروه های سیاسی و لشکر کشی ناتو، آمریکا و کشورهای غربی به افغانستان و عراق است و... ویژگی ممتاز و کم نظیری است که در کمترین کشوری در جهان امروز قابل مشاهده است.

مهمترین ویژگی دستگاه اطلاعاتی ایران، اخلاص و فداکاری نیروها و اعتقاد این مجموعه به آموزه های انسانی، دینی و مبتنی بر حس خداجویی است که باعث شده تلاش شبانه روزی در برقراری امنیت و مقابله با باندهای فساد و قاچاق و جنگ طلب و تروریست ها داشته باشند و به همین خاطر است که دستگاه اطلاعاتی ایران به یکی از مقتدرترین و کارآمدترین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی جهان تبدیل شده اند. شناخت آنها از مسائل وتحولات و چرخه های اجتماعی، قومی و احترام به علم و شاخص های علمی، اقتصادی، و مطالعه تحولات گروه های سیاسی، آشنایی با تحولات جهان و از همه مهمتر مردمی بودن و با مردم بودن موجب شده که آنها از توان حرفه ای و کارآمدی بالایی برخوردار باشند. در نتیجه نیروهای اطلاعاتی ایران به گونه ای عمل می کنند که به موقع و با سرعت و با کیفیت بالا، قادر به انجام پروژه های عملیاتی مورد نظر خود هستند. تشکیلات اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران، در سه دهه گذشته، با تلاش مستمر نیروهای جان برکف خود در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، ضد جاسوسی و... و با همکاری مسوولین، مردم صبور، با گذشت، فهیم و شریف ایران و استفاده از نیروهای متخصص و طرح های کارآمد و برنامه های راهگشای خود توانسته است امن ترین کشور منطقه را برای مردم ایران فراهم کند.

این در حالیست که در ایران، صیانت و محافظت از دستاوردهای گذشته و هشیاری در مقابل توطئه ها و دخالت های کشورهای غرب و بحران های منطقه و همچنین تحرکات گروه های تروریستی مانند گروه ریگی، القاعده، طالبان، منافقین و بسیاری دیگر از گروه های مخرب برای امنیت منطقه، باعث شده که کمترین هزینه ها و خسارت ها را از ناحیه ناامنی های منطقه شاهد باشیم و حتی طرح های امنیتی و اطلاعاتی بسیاری توسط تشکیلات اطلاعاتی ایران مورد توجه بوده که به ایجاد امنیت در منطقه کمک کرده است. حکومت جمهوری اسلامی و دستاوردهای امنیتی و اطلاعاتی آن موجب شده که جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک حکومت مردم سالار دینی، الگوی مناسبی برای مردم کشورهای اسلام و خاورمیانه باشد و نگاهی به دستاوردهای انقلاب اسلامی و همراهی دولت و حکومت با مردم و همچنین تلاش دستگاه های اطلاعاتی کشور در برقراری امنیت و رشد شاخص های اقتصادی و اجتماعی وبهبود رفاه مردم، موجب شده که در برقراری حکومت ها ودولت های جدید در کشورهای منطقه، به دستاورد و تجربه ایران توجه بسیار شود و کشورهای غربی نیز که تلاش بسیاری در تغییر حکومت های منطقه داشته اند، عملا از این که تحولات سیاسی و اجتماعی این کشورها به سمت الگو ومدل ایران تغییر جهت داده اند، متعجب هستند اما در عین حال بسیاری از کشورهای جهان، از این که ایران بازیگراصلی منطقه بوده و اثرگذاری مثبتی بر تحولات امنیتی و سیاسی دارد و همچنین الگویی برای حکومت های و نظام های سیاسی کشورهای است، ابراز خشنودی کرده اند.

با اندکی اضافه و تلخیص برگرفته از سایت بولتن نیوز،کدخبر 262559 ، 13 خرداد 1394 : http://www.bultannews.com .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین