پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۳۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: آمار جانباختگان بر اثر سیلاب در آذربایجان شرقی به 42 نفر رسید که از این تعداد تاکنون جسد هفت نفر یافت نشده است.

شعار سال:اسماعیل نجار شامگاه شنبه افزود: سامانه بارشی که روز جمعه وارد کشور شد، با وجود اینکه بارش خوبی در پنج استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و زنجان داشتیم متاسفانه سیلاب هایی داشته ایم که منجر به خسارت جانی و مالی شده است.

وی ادامه داد: در روستای چینار شهرستان عجب شیر در استان آذربایجان شرقی که بیشترین تاثیر از سیلاب را داشته 20 نفر جان خود را ازدست داده اند که جسد 18 نفر از آنها پیدا شده و دو نفر دیگر باقیمانده که امیدواریم در کوتاهترین زمان در اوایل صبح روز یکشنبه یافت شود.

نجار اظهار کرد: 30 خانوار در روستای چینار دچار آسیب شده اند که از این تعداد مساکن 12 خانوار ویران شده و 18خانوار نیز آسیب جدی دیده اند و اسکان موقت در اختیار این خانواده ها قرار گرفته است.

وی گفت: در شهرستان آذرشهر استان آذربایجان شرقی نیز 17 نفر اعلام مفقودی شده بود که در ساعات پایانی روز شنبه این آمار به 22 نفر افزایش یافت و تاکنون جسد 18 نفر از مفقودان در داخل رودخانه کشف و پیدا شده است که امیدواریم پنج نفر باقی مانده نیز در ساعات اولیه صبح فردا یکشنبه یافت شوند.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران افزود: در آذربایجان غربی با وجود شدت بارندگی خسارت سنگین مالی به بار نیامده و فقط یک نفر جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: در روستای ننور بانه از توابع استان کردستان نیز یک نفر جان باخته و در پارک کوثر شهرستان سقز نیز در اثر رانش زمین چهار نفر جان خود را از دست داده اند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی عصر ایران، تاریخ انتشار: 27 فروردین 1396، کد مطلب: ۵۳۳۹۷۳: www. asriran.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
خدا همه انها را ببخشد و بیامرزد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین