پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۰۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
روحانی، رئیسی و قالیباف امروز در رادیو و تلویزیون برنامه تبلیغاتی خود را ارائه می کنند. امروز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری برنامه های تبلیغاتی خود را در صدا و سیما ارائه می کنند.
شعارسال: امروز ساعت ۱۸:۳۰ پخش تلویزیونی تبلیغات نامزدها با مستند سید ابراهیم رئیسی آغاز می شود. در ساعت ۲۱:۳۰ هم محمدباقر قالیباف در برنامه گفتگو با مردم شبکه خبر شرکت می کند و حسن روحانی با حضور در استودیوی گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، در باره مسائل مختلف با مجری برنامه گفتگو می کند. ساعت ۱:۳۰ بامداد فردا نیز مستند سید ابراهیم رئیسی از شبکه جام جم تکرار می شود.

اما در رادیو شبکه رادیویی ایران صبح امروز ساعت ۷:۱۰ اقدام به پخش مجدد گفتگوی سید مصطفی هاشمی طبا با مردم پرداخت که عصر دیروز از این شبکه پخش شده بود. ساعت ۲۲:۴۵ نیز همزمان با شبکه دو سیما، گفتگوی ویژه خبری با حضور حسن روحانی به طور زنده روی آنتن می رود.

رادیو ورزش هم نخستین گفتگو با نامزدهای انتخابات را با سید ابراهیم رئیسی ساعت ۱۶ پخش می کند که حدود ۶۰ دقیقه است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1396، کدخبر: 3968561 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین