پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۲۲۴
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
معاون رئیس‌جمهور آمریکا در مراسمی به مناسبت سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی گفت: «آمریکا دیگر تلاش‌های ایران برای به مخاطره انداختن امنیت اسرائیل را تحمل نخواهد کرد».

شعار سال: در حالی که اظهارات ضد ایرانی مقامات دولت آمریکا ادامه دارد، عالیترین مقام دولت پس از دونالد ترامپ، در کاخ سفید میزبان نشستی به مناسبت سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی بود.

«مایک پنس» در این نشست سخنرانی کرد و ابتدا از «تعهد شخصی» و «رهبری خستگی ناپذیر» دونالد ترامپ برای به سرانجام رساندن مذاکرات سازش بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان سخن گفت.

معاون رئیس‌جمهور آمریکا که بارها ادبیات تندی علیه ایران اتخاذ کرده، در سخنانش باز هم به لفاظی علیه ایران پرداخت.

او گفت: «آمریکا دیگر تلاش‌های ایران برای بی‌ثبات کردن منطقه و به مخاطره انداختن امنیت اسرائیل را تحمل نخواهد کرد. تحت ریاست جمهوری دونالد ترامپ، آمریکا به ایران اجازه تولید سلاح اتمی را نخواهد داد. این قول و وعده جدی ما به شما، اسرائیل و جهان است».

پنس همچنین بار دیگر ضمن اتهام‌زنی درباره حمایت از تروریسم گفت که دولت کنونی آمریکا، ایران را «در مدار توجه و هشدار» خود قرار داده است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک، تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1396، کدمطلب: 690573، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین