پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۶۷۸
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
تیم ملی ایران با هت تریک احمدزاده 5-3 ایتالیا را شکست داد و برای اولین بار در تاریخ مسابقات جام جهانی به عنوان یک آسیایی به رتبه سوم دست پیدا کرد. تیم برزیل هم با شکست 6-0 تاهیتی در فینال قهرمان مسابقات شد.
شعارسال: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای اولین بار در تاریخ مسابقات جهانی به رتبه سوم این مسابقات دست پیدا کرد.

بازیکنان ملی پوش ایران که روز گذشته و در دیدار رده بندی مقابل رقیب و هم گروه خود قرار گرفته بودند موفق شدند شکست مرحله گروهی را جبران کنند و با نتیجه قابل قبول و مقتدارنه 5-3 ایتالیا را شکست دهند و به رتبه سوم جهان برسند.

ایران در این مسابقه بسیار خوب شروع کرد و موفق شد اولین گل مسابقه را هم به ثمر برساند. گل کاپیتان احمد زاده که در این بازی هت تریک کرد اولین گل ایران بود.

در وقت دوم ایتالیا سعی برای جبران داشت اما احمدزاده گل دوم خودش و ایران را به ثمر رساند. گل سوم مسابقه را هم ایران زد گلی که با پرتاب دست بلند حسینی و قیچی برگردان سرضرب مختاری به دست آمد گلی که می تواند نامزد یکی از بهترین گلهای مسابقات هم بشود.

ایران 3-0 جلو افتاد ودر این فاصله دوبار هم توپ را به تیردروازه ایتالیا کوبید. پس از آن نوبت ایتالیایی ها بود که دو بار گل بزنند. بعد احمدزاده دوباره گل زدو بازی 4-2 شد آنها گل سوم رازدند و ایران بازی را 5-3 کرد.

به این شکل تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که در مرحله گروهی 5-4 به ایتالیا باحته بود موفق شد انتقامش را بگیرد را و برنده شود.

تیم ملی ایران با هت تریک احمدزاده 5-3 ایتالیا را شکست داد و برای اولین بار در تاریخ مسابقات جهانی به عنوان یک آسیایی به رتبه سوم دست پیدا کرد. تیم برزیل هم با شکست 6-0 تاهیتی در فینال قهرمان مسابقات شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصرایران، تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1396، کدخبر: ۵۳۷۷۴۶، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین