پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۲۴۱
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه امروز ایران بهترین فوتبال ساحلی آسیا را دارد، گفت: تلاشمان فراهم شدن شرایط ورزش برای تمامی گروه‌های سنی است و برای شناسایی استعدادها همه کشور را خواهیم گشت.

شعارسال: مهدی تاج صبح امروز در آیین افتتاحیه فستیوال ملی فوتبال پایه که به میزبانی استان البرز در منطقه کردان برگزار شد، تصریح کرد: فراهم شدن شرایط مناسب ورزشی برای تمامی گروه‌های سنی مهم است و تلاش می‌کنیم زمینه آن برای همه فراهم شود.

وی تصریح کرد: این فستیوال نشان می‌دهد که فوتبال زنده است و ما تمام تلاش خود را برای پیشرفت روزانه این رشته ورزشی انجام خواهیم داد.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: امروز بهترین فوتبال ساحلی آسیا را داریم و بهترین تیم‌های فوتسال بانوان و آقایان متعلق به ایران است، همچنین قطعا در فوتبال هم برتر هستیم و فوتبال آسیا از ماست.

تاج با بیان اینکه ورزش فوتبال به شکل گلخانه‌ای در کشور رشد نکرده، اظهار کرد: فوتبال را در تمامی مناطق کشور پرورش دادیم و در نهایت بهترین استعدادها را انتخاب کردیم تا بتوانیم درخشان باشیم.

وی با اشاره به اینکه 5 هزار مسابقه در لیگ‌های کشور برگزار می شوند، بیان کرد: با توجه به تمام این فوتبالیست‌های حاضر در لیگ کشور، باز هم استعدادهای زیادی می‌مانند که تیم ندارند و هنوز شناسایی نشده‌اند.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: ما برای شناسایی استعدادها همه کشور را خواهیم گشت و بهترین‌ها را انتخاب می‌کنیم چراکه باید هر روز بیش از گذشته رشد داشته باشیم.

تاج اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون رشد منطقی داشته‌ایم و در این مجموعه اقدامات خوبی صورت گرفته است، خرسندیم که از ابتدایی‌ترین سن فوتبال را آموزش می‌دهیم و استعدادیابی انجام می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تنها راه توسعه کشور آموزش و توجه به تمامی رده‌بندی‌های سنی است و امیدواریم بتوانیم کارهای این حوزه را به درستی انجام دهیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 19 شهریور 1397 ، کد خبر: 13970619000401، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین