پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۹۴۱
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از افتتاح مجهزترین مرکز ماموگرافی استان در شهر گنبدکاووس خبر داد و گفت: مرکز ماموگرافی سرطان سینه، در بیمارستان شهدای 12 دی گنبدکاووس به بهره برداری می رسد.

شعار سالعبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در جمع خبرنگاران در خصوص این خبر گفت: در این مرکز، پیچیده ترین توده های سرطانی سینه، با کیفیت بالا، هزینه و عوارض کم قابل تشخیص است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بیمه ها با این مرکز قرارداد بسته اند یا خیر،افزود: این مرکز با همه دفترچه های بیمه درمانی قرارداد دارد.

"فاضل" در پاسخ به این سوال که برای ساخت این مرکز ماموگرافی چه میزان بودجه صرف شده است، تصریح کرد: این مرکز با هدف غربالگری و تشخیص به موقع توده های سرطانی سینه، با بیش از یک میلیارد تومان هزینه راه اندازی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در پایان خاطر نشان کرد: این مرکز ماموگرافی، مجهزترین و به روزترین مرکز در استان است.

گفتنی است؛ استان گلستان، یکی از قطب های بیماری سرطان در جهان است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازشبکه اطلاع رسانی کاسب امین، تاریخ انتشار 05اردیبهشت 96 ، کدمطلب:13154 ، www.kasebeamin.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین