پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۶۲۱۵۷
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
سرپرست دانشگاه آزاد در بخشنامه‌ای، اعطا و دریافت هدیه در دانشگاه آزاد را ممنوع اعلام کرد.

شعار سال: علی‌محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای به معاونان، روسای مراکز، مدیران کل سازمان مرکزی، روسای واحدهای مراکز استان، ‌واحدهای جامعع مستقل، واحدها و مراکز آموزشی و سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی، اعطا و دریافت هدیه در دانشگاه آزاد اسلامی را ممنوع اعلام کرد.

در متن این بخشنامه آمده است: با توجه به اهمیت ارتقای سلامت اداری و صیانت از اموال دانشگاه و پیرو بخشنامه شماره 411702/50 مورخ 16 دی ماه 1389 تاکید می‌شود اعطا و دریافت هدیه، کادو، سوغات، شیرینی یا عناوین مشابه در دانشگاه آزاد اسلامی از بودجه دانشگاه یا شخص اعطاکننده ممنوع است و در صورتی که توسط هر یک از مسئولان یا کارکنان دانشگاه انجام شود، با فرد اعطاکننده و دریافت‌کننده به عنوان متخلف طبق مقررات برخورد خواهد شد.

لازم به ذکر است، هدایایی که براساس مصوبات قانونی از طریق بخشنامه‌های سازمان مرکزی دانشگاه، به دلیل مناسبت‌ها، کسب مقام در مسابقات مختلف یا تشویق ابلاغ می‌شود، مشمول مفاد این بخشنامه نیست.

مسئولیت اجرای این بخشنامه برعهده روسا و معاونان اداری مالی واحدها و مراکز آموزشی و مسئولیت نظارت بر حسن اجرای آن برعهده خزانه‌دار و حسابرس استان و معاون اداری مالی و خزانه‌دار کل دانشگاه است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1396، کد مطلب : 13960219001378: www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین