پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۴۶۵
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان البرز فهرست خود برای انتخابات شوراها در شهر کرج را پنجشنبه شب اعلام کرد.

شعارسال: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان البرز در اطلاعیه ای اعلام کرد که با پی ‌ریزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در استان البرز با حضور چهره‌های آشنا با گفتمان انقلاب، دغدغه‌مند، دلسوز و برخاسته از بدنه فعال مردم، کمیته‌های متعددی با هدف پیشبرد دقیق و منطقی امور مبتنی بر خردجمعی، در این جبهه ایجاد شد.

در این اطلاعیه آمده است: یکی از آنها، کمیته‌ای تخصصی برای بررسی نحوه ورود به انتخابات شورای شهر بود که با عنایت به اهمیتِ جایگاه شورا در مدیریت شهری و خدمات‌رسانی به مردم، شکل گرفت.

این کمیته با مطالعه رهنمودهای رهبرحکیم انقلاب درباره شوراها و شهرداری‌ها و ملاحظه‌ی جایگاه شوراها در قانون، شاخصه‌هایی را برای نماینده طراز انقلاب در شورای شهر، احصاء کرده و طی بیانیه‌ای درابتدای سال‌جاری، از صاحبان این ویژگی‌ها جهت ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر و روستا دعوت نمود.

پس از اعلام تائید صلاحیت‌‌ها، جبهه مردمی با اعلام فراخوان رسمی، از نامزدهای واجدشرایط برای حضور در لیست جمنا، دعوت کرد با تکمیل فرم ویژه‌ی ثبت‌نام، آمادگی خود را برای شرکت در مکانیزمِ بررسی، اعلام کنند.

جمنا استان البرز در نهایت فهرست 10 نفره ای از داوطلبان تایید صلاحیت شده را به عنوان نامزدهای نهایی خود در کرج شامل مصطفی سعیدی، امیر یزدی، محمدصادق باغستانی، امیر احمدی، بهنام نوری زاده، سید مرتضی اعتصامی، قربان کوهستانی، محمد اسدیان، محمدرضا هاشمی و فرحناز پورمظاهری اعلام کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 22اردیبهشت1396، کدخبر: 82526267: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین