پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۲۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در استان البرز اظهار کرد: بر اساس تقویم زمانی انتخابات پنجمین دوره شورهای اسلامی شهرها و روستاهای کشور، نتایج بررسی صلاحیت نامزدها در یکم اردیبهشت به فرمانداریها ابلاغ می شود و در مورخ 96.2.2 نیز به اطلاع کاندیداها خواهد رسید.

شعار سال: عزیز اکبریان با بیان اینکه داوطلبان در بازه زمانی 30 اسفند 95 الی 6 فروردین 96 با حضور در فرمانداریها و بخشداریهای سراسر کشور نسبت به ثبت نام اقدام کردند، بیان داشت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته و به منظور تسریع در انجام امور، استعلامات به صورت روزانه به مراجع چهارگانه قوه قضائیه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و ثبت احوال فرستاده شده است و طبق تقویم زمانی، آنها در بازه زمانی 7 الی 16 فروردین 96 ملزم به ارائه پاسخ دقیق استعلام ها می باشند.

عضو خانه ملت با تاکید بر اینکه هیئت های اجرایی از 17 الی 23 فروردین ماه 96 برای رسیدگی به صلاحیت داوطلبان و تکمیل پرونده ایشان فرجه قانونی دارند، اظهار کرد: در واقع پس از اعلام نظر نهایی هیئت های اجرایی تا مورخ 23 فروردین، نوبت به اعلام نظر هیئت های نظارت بخش و شهرستان می رسد که آنها این مهم را در بازه زمانی 25 الی 30 فروردین ماه 96 انجام می دهند و این نظرات به صورت روزانه به فرمانداریها و بخشداریها ارسال می شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه اذعان داشت: با عنایت به توضیحات فوق و اتمام بررسی صلاحیت داوطلبان توسط هیئت های اجرایی و نظارت تا مورخ 30 فروردین ماه 96، نتایج در یکم اردیبهشت ماه جاری به فرمانداریها و بخشداریها ابلاغ می شود، فلذا داوطلبان حداکثر در مورخ 96.2.2 از نتیجه بررسی صلاحیت شان مطلع می شوند.

سوم تا ششم اردیبهشت؛ فرجه قانونی برای داوطلبان معترض

اکبریان در پاسخ به سوالی در خصوص فرجه قانونی داوطلبان معترض به رد صلاحیت برای مراجعه به نهادهای مربوطه نیز چنین پاسخ داد؛ آندسته از داوطلبان رد صلاحیت شده که نسبت به نحوه و نتیجه بررسی صورت گرفته معترض هستند، از سوم تا ششم اردیبهشت ماه 96 برای مراجعه به هیئت های نظارت بالادستی مهلت دارند که دو نهاد هیئت نظارت شهرستان و استان را شامل می شود.

به گفته وی، هیئت های نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستانها و استانها نیز از تاریخ هفتم الی 16 اردیبهشت ماه 96 به مدت 10 روز برای رسیدگی به اعتراض های منعکس شده و بررسی مدارک و مستندات ارائه شده از سوی داوطلبان فرصت دارند و در نهایت با ابلاغ نتیجه بررسی های دوباره به هیئت های اجرایی، نتیجه بررسی شکایات در مورخ 96.2.17 به کاندیداها ابلاغ می گردد.

نماینده مردم شریف کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «اسامی داوطلبان از تاریخ 18 تا 20 اردیبهشت ماه 96 تهیه و منتشر می‌شود.» گفت: مهلت تبلیغات یک هفته‌ای داوطلبان تأیید صلاحیت شده، از تاریخ 21 تا 27 اردیبهشتماه 96 خواهد بود که از تاریخ 28 اردیبهشتماه، هرگونه فعالیت تبلیغاتی ممنوع است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری پیام آشنا البرز، تاریخ انتشار: - ، کد مطلب: 4455، www.payamashnaalborz.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
ان شاالله که سوگیری توش نباشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین